Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er på flørteren med en jeg gikk på barneskolen med og nå sier han at han har vært singel siden vi gikk ut av barneskolen. Han er snart 30. Han sier han alltid har holdt seg litt unna jenter for han har vært litt redd for dem liksom. Plutselig begynte jeg å tenke på om han er jomfru! Han er ikke typen til å date og bare hoppe i det liksom. Hva tror du? Og hvorfor i all verden tenner tanken meg?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Nei, du har vel lyst til å ta jomfrudommen hans da..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Eller kanskje du liker tanken på at han ikke har hatt noen før deg?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 He,he, da kan du jo lære han opp da, så han blir den perfekte elskeren for akkurat deg.. Ingen andre som har lært han ting du ikke liker ;-) Eller kanskje du tenner på litt fomlete usikre menn, du kan jo ikke akkurat regne med at han tar kontrollen, holder deg fast og knuller vettet ut av deg ihvertfall...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Ha, ha, kanskje det er sånn det er! Eller at jeg kan knulle vettet ut av han! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå