monika 3+1 i magen:) Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 jeg fyller 22 år i dag!!!! måtte bare si det:)
kommer nr3? Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 grattis med dagen!håper den blir fiiin! hadde selv bursdag i går! (26år)
jinte1983 Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Gratulere så mye med dagen Har samme dag vi da, med noen få års forskjell
monika 3+1 i magen:) Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2008 ååh! gratulerer med dagen til deg også
MammaentilBastimusventerentil! Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 gratulerer med dagen, håper du har hatt en super duper dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå