Gå til innhold

Nå har jeg komet hjem med lille Tuva :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet gikk tirsdag 21.okt i 9-tida på morgenen. Jeg ringte føden og de ville jeg skulle komme og få en sjekk. Vi har 1 time å kjøre til sykehuset så jeg pakket bagen og håpte at riene skulle starte. På sykehuset kunne de konstatere at vannet hadde gått, men d var ingen tegn til rier så de sendte meg hjem. Vi var hjemme i 3-tida og da begynte murringene. I 6 tida gikk d over til rier. Jeg ringte føden men fikk inntrykk av at jeg skulle vente lengst mulig fordi d var fullt der. I løpet av de neste timene fikk vi d plutselig travelt. Riene kom med tre minutters mellomrom og varte i 40 sek. Vi kasta oss i bilen, men i løpet av fem minutter hadde jeg sammenhengende sterke rier. Min samboer turte ikke kjøre lengre så han ringte ambulansen. Dette var rundt 9 på kvelden. Jeg kjørte ambulanse til sykehuset og 1,5 time senere var Tuva ute. Hun var 3405 gram og 48 cm og helt perfekt :)

Kom hjem på fredag og koser oss med nurket. Gled dere!

Takker dermed for meg her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med lille Tuva! Håper dere får en fin barseltid:)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille perfekte =) Og så nydelig navn hun har fått!

Skrevet

Gratulerer så masse med jenta di!!! :o)

Skrevet

Tusen takk alle sammen :)

Skrevet

Gratulerer så masse med lille Tuva!!! Og får et utrolig nydelig navn!!!Jeg har termin 14 desember og vår lille jente heter også Tuva!!!

Skrevet

Gratulerer så masse med Tuva:-)

Skrevet

Takk alle sammen. Vi koser oss helt vannvittig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...