Gå til innhold

Vi skal gifte oss!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi! For 5 dager siden fridde min kjære!!!!!! Kanskje vi klarer å bli gravide nå som vi har fått noe annet å tenke på :):):):):)

Det eneste "negative" (luksusproblem) er hvordan vi skal gjøre det med bryllupsdatoen.... Vi vil ha baby og vi vil gifte oss, men hva skjer først? Har ikke lyst å være høygravid, eller akkurat ha født når bryllupet skal være. Noen som kan komme med noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Å gifte seg er kjempegøy, også perioden med planlegging osv.

Vi hadde prøvd å bli gravide i ca 5 mnd når samboeren min fridde. Bryllupet stod 6 mnd etter. Jeg hadde liten lyst til å være gravid i bryllupet, for man vet jo ikke hvordan svangerskapet blir. Så jeg gikk på pillen det halve året, og så satte vi igang når bryllupet var over... Nå tok det oss nesten to år å bli gravid etterpå, men det er en annen sak...

Skrevet

Jeg å skal gifte meg! :D Jeg ble fridd til i vår, men vi skal ikke gjøre det før 2010. Vi håper at vi kan bli foreldre i løpet av 2009 så da passer det bra med et bryllup i 2010. :D (For jeg vil drikke ordentlig champagne på bryllupsdagen! :D Hehe..!) Og så planlegge nr 2 etter det! :D

Gratulerer så masse hvertfall! :D Artig! :D

Skrevet

hehe tuuuuuuusen takk! :)

er et skikkelig luksus dilemma dette.... vi har allerede prøvd i snart et år, så ha liten lyst å slutte å prøve, pluss at vi ønsker å gifte oss i 2009. Hmm....vannskelig dette ;-p

Det aller beste hadde jo vært å blitt gravid denne mnd også kunne vi giftet oss i oktober 09 :) Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gripe saken fatt hehe

Skrevet

Dere får se om det blir noe denne gangen først og heller så ta avgjørelsene på hva dere skal gjøre videre etterpå.:)

Skrevet

heisann.. gratulerer:)

me og skal gifte oss..:) min kjære fridde på fredag:)

vil heller ikkje vere gravid når me gifte oss så her utsette me nok prøvingen.. trist det, men sånn ble det no no:)

Skrevet

Dersom du skulle bli gravid nå, tar det jo tid før det viser. En trenger vel ikke månedsvis på å planlegge bryllup. Vi giftet oss 4 mnd etter frieriet, hadde stort bryllup, gikk kjempe bra det. Da kan du jo få i pose og sekk liksom...

Skrevet

Gratulerer så mye:))) Jeg ble fridd til i våres og vi har planlagt å gifte oss i 2010...håper bare det ikke tar så lang tid å bli gravid slik at vi rekker det før bryllupet nærmer seg.. åååhhh jeg gleder meg så mye.

Skjønner godt at du ikke ønsker å være høygravid under bryllupet, så du kan jo utsette det litt. Bruker kondom om du ikke vil begynne med pille. Du vet jo sikkert hvilke dager som er mest risky:P

Eller du kan gjøre som lillegutt+1pp.. Man trenger vel ikke all verdens med tid for å planlegge heller..

Det blir nok en spennende tid uansett..

Masse masse lykke til!!

Koselig at det er så mange som skal gifte seg:D Vi får gi hverandre litt tips.. jeg er fullstendig grønn på dette med planlegging, så godt jeg har litt tid på meg..hehe

Skrevet

anbefaler ikke å gifte seg mens man ammer iallefall....min kjole holdt på å sprenges pga melkesprengte pupper....ikke bare å få pumpet ut melken under bryllupet heller...Men koselig å ha babyen med på bryllups natten da : ) Det gjorde ingenting !! verre å finne barnevakt..som ikke er invitert i bryllupet...Heller ikke så lett å finne kjole når man ikke var kommet ned i idealvekt etter fødselen....men ja dette er LUKSUSPROBLEM ; )) Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...