Trallllle Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Hei! Har gått på folat nå i snart 3 mnd... Men ikke blitt gravid enda... Er det ikke anbefalt å begynne ca 3 mnd før en blir gravid?? Men så leste jeg et annet sted at det kun var 2 mnd.. Hva gjør dere?? Blir vel litt teit å slutte på de, hvis jeg forhåpentligvis blir gravid neste mnd..
Trallllle Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. oktober 2008 En liten korreksjon; leste at det kun var anbefalt å begynne 1 mnd før graviditet... Hva er korrekt??
bomsa Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Siden du ikke vet når du blir gravid, så er det vel bare å fortsette til du blir det..:-) Håper det ikke blir så lenge.
♥ ♂ i 07, ♀ i aug 09♥ Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Gjør ingenting å begynne tidlig, da lagres det i kroppen. Og du kan aldri få for mye folat, for kroppen skiller ut det som er overflødig.
<3 lilletroll <3 Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har hørt 3 mnd. Men siden vi aldri vet når vi blir gravide er det bare å fortsette til babyen har begynt å ta form... Er jo ikke skadelig å ta uansett
Trallllle Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2008 Ok da kjører jeg bare på hehe.. Men hvor mange piller tar dere? Jeg går på de gravid pillene... Står jo forskjellig alle veier her hehe
Minnie_Moon Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tenker sånn at det betyr at du minimum skal begynne å ta det en mnd før graviditet. Sånn at man begynner å ta det mnd før man begynner å prøve. Ikke sånn at du må ta det max en mnd før du blir gravid... Det er jo umulig å vite når en blir gravid, så man må jo ta folat gjennom hele prøvetiden. Jeg har tatt det i 4 mnd nå, og kommer ikke til å slutte.
Minnie_Moon Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Ta det som står anbefalt på pakken...
Trallllle Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2008 Hei! Tusen takk for svar:D Og lykke til videre alle sammen:D
tuninna ♥ 2pp Skrevet 26. oktober 2008 #10 Skrevet 26. oktober 2008 Legen min sa til meg at man skulle begynne tre mnd før man ble gravid. Og man vet jo ikke når det skjer, så er jo bare å fortsette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå