Sara Rompompei Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Men leser mer etterpå ) Jenta mi skal spille 1. håndballkampen sin i høst. Og jeg håper hun tør å score....... DA blir det vaffel hihi Blir nok vaffel uansett altså... Håper dere ikke ble blåst helt bort i natt da. klem klem
iznogood Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Lykke til med kampen og måtte jenten score så det hagler :-) Da blir det nok mye vaffler... På fjellknatten min har vi vært i le for Ulrik - men det har haglet med paraplyer i Bergen sentrum. Er så vittig å se alle paraplylikene som fork bare strør hvor det passer seg... I andre byer et sneiper, tyggis og annet søppel som sjenerer i gatebildet. I Bergen er det avdøde paraplyer... Men kom tilbake og fortell hvordan det gikk med kampen!! Nå er jeg spendt!
Maud Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Lykke til med håndballkamp og vaffelspising. Her blåste det godt i natt, men i dag har det vært fint. Skogtur med markastue, kakao og nybakte boller :-D
Sara Rompompei Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2008 Kampen gikk som forventet hihi Er ikke blant de største favorittene mine jenta mi ) Så alt hun gjør bedre enn forrige gang er flotters. Kampen endte uavgjort 4-4, så da møtte de jo en jevngodt lag. I dag mannet jeg henne opp til å prøve å skyte på mål i allefall hehe. Den gikk ikke inn, men før eller senere så vil den jo det. Fordelen med slike kamper på søndagene er at man kommer seg opp og ut ) Skogen er jo blinkers på slike dager! Dagen i dag ble jo såå nydelig. I morgen er dag mandags igjen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå