ambroxia Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har vondt i korsryggen å i ene beinet, eller dvs fra ryggen å til litt under rompa. Men nå har det så smått begynt å komme litt på andre beinet og, hva kalles dette ??
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Samme her. Har snakka med legen min om det, (er 25+5 i dag,hatt det slik siden uke 10-11). Dette kan være bekkenløsning. Det sitter (hos meg) i korsryggen uten at jeg klarer å sette fingeren på det og sprer seg ut i rompeballene på et merkelig vis og nedover i beina. Merker ingenting mens jeg er aktiv (raking ute etc) men når jeg da setter meg ned kommer jeg nesten ikke opp igjen. Samme med sengen, sengen vår er for myk for jeg har gigavondt når jeg står opp. Hvis jeg da derimot sovner med Emilie i sengen hennes som er mye hardere kan jeg våkne på natten og være helt fin. Hvis du tror det kan være begynnende bekkenløsning er det lurt å lese litt om det. Helt sprøtt, hadde null plager i forrige svangerskap, svanset igjennom og hadde kun sure oppstøt på slutten men denne gangen er det full pakke av mye rart.
ambroxia Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har vondt både når jeg har sittet for lenge eller gått litt.. Var ut å gikk ca en time ista å da verker det i beinet etterpå... Har nevnt det for legen hvertfall 2 ganger, å han har ikke nevnt noe om bekkenløsninng... Dette er første svangerskapet mitt Håper du blir bedre
-Johanna- Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg hadde det samme både i forrige svangerskap og har nå begynt å få det igjen. Anbefaler dere å kontakte kiropraktor eller osteopat. Jeg fikk behandling forrige gang hos kiropraktor, og ble nesten helt bra, går nå til osteopat og er veldig fornøyd (litt mer skånsom behandling, men like virkningsfull). Hos meg skyldtes det bl.a en vridning i bekkenet. Det kan være hjelp å få, så gjør det så fort som mulig før det blir verre! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå