lego Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Kjøpte brukt bilstol sist, av noen kjente, men nå begynner den å bli såpass gammel at jeg lurer på å kjøpe ny. Har tittet litt på maxi cosi, men jeg vil ha med base, og da blir den dobbelt så dyr som akta graco sin... Har også tittet litt på bilstolen til emmaljunga, ettersom vi har emmalljunga vogn så kunne det vært greit og bare sette bilstolen på vogna av og til... Men den har jeg ikke hørt noe særlig om, så er veldig usikker i forhold til kvalitet ol... Hadde akta graco forrige gang, og var kjempefornøyd med den. Izi sleep er så tung at den er uaktuell, det samme gjelder duo logic, den tar for stor plass synes jeg...
Mrs. Bouquet Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Vi hade også akta graco med base sist, var ikke så veldig fornøyd med den pga at det ble for bratt i ryggen og den var litt for stor og tung å bære. Denne gangen ville jeg ha en som veier mindre og har isofix base, så da falt valget på maxi cosi cabriofix med isofix base. Betalte forvørig ca. 2500 kr for bilstol, base, regntrekk, fotpose, lekebøyle, frakt, toll og moms med å bestille fra en tysk nettside.
Babyønske �� Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Vi stod mellom Akta Graco og Maxi Cosi. Endte på Maxi Cosi fordi den har IsoFix-base, som var et viktig kriterie for oss. Så vidt jeg har fått med meg har ikke Akta Graco det.
MyB@by <3 Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 jeg har lyst på Recaro til nestemann jeg:) lånte maxi cosi til lille gutt, og var veldig fornøyd med det. Recaro likner veldig på maxi cosi, finnes påde med og uten base... grunnen til at jeg vil ha det, er at jeg syns det har har finere farger enn maxi cosi... hehe;) ellers er det nesten prikk likt maxi cosi sitt sete...
Eso Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Vi har kjøpt sete fra Bebe Confort. Virker til å være veldig bra.
Nummer tre <3 Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 vi skal låne RÖMER Baby Safe Plus Isofix
Jente09&Jente12:) Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Vi har kjøpt ett maxi cosi sete på finn.no som er brukt bare en gang. Fikk det for 500kr så vi er super glade:). Er like fint som nytt:). Alle eg kjenner er stor fornøyd med det sete:).
2SønnerSmå Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Akta Graco Logico med base. Kjøpte den på Svineund i sommer på tilbud til 1398,- Kan ikke si at den er bratt heller,da du kan tilte basen ganske bra
Mage Mi Sa Jo Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 vi hadde britax med isofixs sist og var veldig fornøyde. det blir enten britax, maxi cosi eller akta graco denne gangen. tror de er ca like bra alle tre så det kommer annpå tilbudet ibutikken når vi skal kjøpe for å være ærlig. har god tid enda. bare små16 uker på vei her så vi kan vente en stund til vi.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 26. oktober 2008 #10 Skrevet 26. oktober 2008 har akta graco med base som vi brukte sist.. vi var igrunn veldig fornøyd med den..
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 26. oktober 2008 #11 Skrevet 26. oktober 2008 Vi har også akta graco med base som vi hadde til forrigemann
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 26. oktober 2008 #12 Skrevet 26. oktober 2008 Brio primo har vi fått anbefalt. Er visst like sikre som de noe dyrere utgavene
Popelko Skrevet 26. oktober 2008 #13 Skrevet 26. oktober 2008 vi har kjøpt emmaljunga, tror nok den er ganske bra, har jo ikke fått prøvd den enda, men virker som den er i veldig god kvalitet og sånn.
Bobla74 Skrevet 26. oktober 2008 #15 Skrevet 26. oktober 2008 Akta Graco med base. Nyeste model er ikke like "bratt" som forrige modell. Kom veldig bra ut på siste test :-) Synes den ser veldig bra ut :-)
minimegogtrollet Skrevet 26. oktober 2008 #16 Skrevet 26. oktober 2008 maxi cosi med isofix. hadde det med nummer ein, og var kjempefornøyd:-) absolutt å ambefale!
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #18 Skrevet 26. oktober 2008 her tok vi ingen sjanser.. så her er det maxi cosi med isofix base. Hadde den gamle gracon forrige gang.. veldig misfornøyd.. vurderte den nye gracon denne gangen.. men vi var så misfornøyd med den forrige at vi ikke ville satse på graco igjen.. Kjipt å være misfornøyd med noe så viktig..
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 27. oktober 2008 #19 Skrevet 27. oktober 2008 Babyen skal overta Duologic stolen, også kjøper vi ny vendbar kombistol til eldstemann. Nå fikk vi en stor gutt forrige gang, men synes han har sitti godt i Duologic stolen. Den tar litt plass, men har hatt basen ut av bilen 3 ganger på 14mnd. Vi bestiller solbeskyttelse til setet, fant ut at det var mulig nå... Litt dumt at vi ikke kan bruke bare setet i bilselene, hadde vært kjekt i bil nr.2 og når han har akt med besteforeldre. Dette skal visst være mulig på den nyeste utgava. Låner et eldre Britax Rock-a-tot som reserve, men ikke så godt nyfødt-sete.
Katsi Skrevet 27. oktober 2008 #20 Skrevet 27. oktober 2008 Skal ha Akta Graco da dette er det eneste som har base som kan festes med en 2 punktsele. Har 2 barn fra før så skal ha 3 barneseter bak i bilen og vi har ikke isofix i bilen og bare 2 punktsele i midten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå