Gå til innhold

Pergotime og EL!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skjønner jeg fint lite jenter....

Begynte på dobbel pergo for tre dager siden, og i dag er det dag 7 i syklusen og jeg fikk positiv på eggløsningtest! Hvordan går det ann da?? Har sjekket rundt her inne, og det ser ut som alle får forsinket EL da de står på Pergo.

Eller kan stimuleringen av Pergo gjøre at EL testen slår ut "for tidlig"?

Men det skal også sies at jeg for en stund tilbake hadde sykluser på 23 og 21 dager, så da stemmer det jo med EL tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke dette helt sikkert, men jeg har gått på pergo nå i 5 dager, dobbel kur og jeg tror at de stoffene som er i de tablettene gjør sånn at en test bli positiv, for pergo skal virke et par dager senere sånn at du skal ha el da, men vet ikke jeg altså, men jeg skal i allefall til gyn på tirsdag og ta innvendig ul for å se om det er noen modne egg der og jeg tok de to siste tablettene på lørdag så det må jo gå litt for at de skal virke mener jeg da........

Lykke til>=0)

Skrevet

Jeg hadde ikke EL før på dag 16 etter første mensdag på Pergo.

Men det var 7 dager etter avsluttet Pergokur.

Du fikk EL 2 dager etter avslutett Pergokur?? Høres merkelig ut. Men ikke vet jeg. Hopp til sengs og håp på det beste. Men jeg ville fortsatt å teste EL for å se om det kommer en EL til..

Gjest nanny carrie
Skrevet

Hei! Det stemmer ikke som elskerbarn sier at "noe i pergo som gjør at testene blir positive" - sprøyt. Clomifen gjør ikke det. Utover det; Du er ikke gravid? Siden du går på pergo, har du kanskje ustabile sykluser? Husk også at eggløsningstester kan vise falskt positivt. Når begynte du på pergo i syklusen?

Jeg begynte på dobbel pergokur den 13 og har EL i dag - morgen. :- )

Hvis jeg var deg ville jeg fortsatt å teste. Hvis det er billigstrimler du tester med kan det jo også være at streken er litt lysere enn du tror..

Skrevet

Hei jenter!

Tok en ny EL-test nå, og resultatstreken er like mørk som kontrollstreken.

Jeg er i dag på min 3.dag med Pergo, altså på dag 7 i syklusen. Jeg begynte på Pergo på dag 5. Det skal med andre ord ikke være mulig at jeg har EL nå...

Skal fortsette å teste i morgen og tirsdag, så får vi se. Merkelig greier..

Skrevet

Hei hei!!!

hmmmm, tror det er veldig inviduelt det der altså..jeg skal nå begynne på min 3 pergokur imorgen ( dobbel), og jeg har hatt EL på dag 14 i min syklus, det har jeg alltid hatt, har kun fått pergo for å få et lite puff..

Men hvis du har hatt sykluser på 21 dager så stemmer det jo med EL rundt den 7, siden fra man har el så går det 14 dager til mens...

Så masse lykke til, å fortsett med testinga=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...