1prinsesse+1i magen Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Ja da var det søndag igjen, og jeg og prinsessa har for en gangs skyld en dag uten store planer..deilig tenkte jeg når jeg la meg i går kveld, sove lenge hadde jeg planer om også, i hvertfall til kl.10, i tillegg ville jeg jo få en time ekstra pga stilling av klokka. Men neida! Kl.6(etter stilling) våkna jeg og var lys våken, lå i senga og prøvde å sove igjen fram til kl.7, da kom prinsessa, som pleier å sove til nitida i helgene, lys våken hu også. Så nå har vi dusja, spist frokost, rydda litt og sett en nydelig familiefilm sammen. En liten tur på pc`n nå, så er det i gang med vasking av badet og kakebaking, før vi får besøk i tolvtida..og når de har gått i ettermiddag tror jeg nesten vi er klare for senga igjen Ha en fin søndag allesammen!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Vi skal i bursdag til barnas onkel idag. Barna og jeg var oppe kl.7 (ny tid) og har spist frokost og vært i fjøset. Nå slapper jeg av litt og barna leker på guvlet. Sambo sitter og drikker kaffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå