mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 nå syns jeg tia begynner å gå farlig fort!! det er jo ikke lenge igjen jo!! hjeeelp!!=P ps: er jeg regna som høygravid nå da?
2stk*perfekteBarn Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Hei!! Jeg har også 40 dager igjen =) Jippi =) Synes det er kjempegøy!! knappe tre uker igjen å jobbe så er det endelig permisjon!! Jeg gleder meg så masse og synes også tida flyr så vannvittig fort =) hi hi ja nå er vi endelig høygravide =)
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2008 hehe=P vet du hvilket kjønn du venter da?
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2008 hehe,takk:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg kommer etter som høygravid om 5 dager. Men har følt meg høygravid over en uke allerede. Dvs. svært urolig og ukomfortabel, tror det er sånn naturen og kroppen gjør oss mer innstilt og klar for fødselen (men hvis det var sånn, hvorfor produserer ikke heller kroppen et eller annet så fødselen ikke gjør så vondt??)!
stinky-monkey Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Hei! Jeg har også 40 dager igjen i dag :-) Endelig høygravid...he, he :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå