Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Kjøper dere kun fra barnebarna eller noe fra dere også? Tips ønskes...
Mockanin Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Vi kjøper jo fra oss alle da. I år får mamma og samboeren penger. Dette fordi hun ønsker seg det for å kunne handle småting til den nye leiligheten dems. Hun er uføretrygdet og har ikke rare utbetalingen i mnd.. Pappa får vel noen klær av noe slag. Hva svigers får er jeg ganske usikker på. Dem er kjempe vanskelige å kjøpe noe til. MÅ ha hver for seg ellers blir det furtings fra svigerfar.
~Roskva~ Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Mine foreldre får gavekort på Hålogaland teater, med løfte om kost og losjí når de kommer til Tromsø for å bruke dem :-) Og et bilde av Solveig, tror jeg. Svigermor skal få en sånn elektronisk ramme som viser biler fra en minnepenn - med masse bilder av Solveig :-)
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Det blir fra alle. Min mor og far ønsker ikke å fylle opp huset med noe mer så de får en bildekalender tenker jeg, det gjør vi nok til sivgermor også.
Elletuppa Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Har så langt bare kjøpt ei kaffe kanne til mamma og pappa. Til svigersene har jeg kjøpt en vase i en serie de samler på. Vi gir gavene fra oss alle eller nåe jeg kjøper flere blir den en fra barnebarna og en anna fra oss.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2008 Ok, takk for svar og tips jenter.
camilla^ Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Mamma har fått sykurs og endel stoff. Tror dette er gaven som har klaffet best for henne noen gang. Mamma har fått forskjellige hobbyting, ting hun bruker istede for pynteting. Tegninger/malerier. Pappa er det verktøy som blir ønsket, men sjelden får siden han som oftes kjøper seg det før jul uten å tenke på at han har ønsket seg det. Pappa er så grei, for alt vi trenger på hytta blir han fornøyd med, selv om det er laken. Vi har alltid en reserveløsning på pappa, Ett abonomang på Autofil. Helt genialt, siden pappa liker det, er aldri i butikker så han hadde kjøpt det. Min svoger får det etter han før det ender på hytta så jeg og gubben leser. Så får han ett blad og noe snop ved siden av gavekortet. Svigers er vanskligere, eller kanskje ikke. Sist fikk hun en tegning, og den falt i smak. Selv om det ikke var oppvaskmaskin. (hun ønsker seg bare veldig store og dyre ting, ting vi ikke har mulighet til å gi)
bever Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Ingenting! Vi gir bare til barna i vår familie.
frk Nilsen Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Mamma skal få et fint handlenett, de har mange fine på Rafnes. Og en pose med god kaffe :-) Så ene gaven blir fra meg og sambo og andre pakken blir fra pode. Svigers får innrammet bilde av pode. Min mormor får innrammet bilde eller en veske med bilde av pode.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 26. oktober 2008 #10 Skrevet 26. oktober 2008 Vi gir en ting fra oss og en ting fra Noah. Det er bare pappaen min som lever av mine foreldre og han får "hverdags skjorter" som han kaller det, undertøy, abonnement på kryssordblad, en kopp som Noah har malt (fra Noah) og en stor ramme med bilder av hele familien) Svigers aner jeg ikke og det er heldigvis ikke mitt problem heller. De er det samboeren min som kjøper til:)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. oktober 2008 #11 Skrevet 26. oktober 2008 Lillemor har malt et bilde av to mennesker, og med hjelp har hun skrevet mor og far. Leter fortsatt etter den perfekte rammen som skal være rund bildet. Jeg og mine søsken kjøper alltid sammen, og det bruker da være spahelg eller andre weekend-turer som de to kan kose seg på
fox`y Skrevet 26. oktober 2008 #13 Skrevet 26. oktober 2008 fra gutta får de kallender med ting som de har laget + bilder av de:) fra oss alle får de noe de ønsker seg eller trenger feks: sengklær,hånduker,småting til leiligheten,gavekort ol. svigermor og kall`n får gubben styre med. svigerfar og kona får vell noe de ønsker seg de oxo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå