rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Nei og nei. Nå skjedde det som jeg har værdt redd for en stund. Lillegutt lå sammen med meg og våkna før jeg var skikkelig våken, neste jeg hører er bang og hyyyyyl. Der falt han i gulvet fra senga. Litt anntydning til blå på ene siden av panna, men ellers i fin form, krabber rundt her nå. What to do??? Ringe legevakta???? Vi har sånn seng med bare madrasser så den er jo litt høy. Huff huff huff.....skjelver jeg ja,. Han er 6,5 :-/
Herlige barn har jeg fått Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Vent og se det hele ant dersom du ikke er veldig redd! Viser han tegn til og ville sove hele tiden så ringer du umiddelbart til legevakta da det kan være tegn på hjernerystelse. Dette har skjedd her hos oss også, bare på sofaen, men det gikk helt fint noe som det i de aller fleste tilfeller gjør.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Dette har skjedd mange, og som regel er det ikke noe farlig. De tåler mer en vi tror. Du bare følger med for å se om han kaster opp eller blir veldig søvnig. Hvis du ikke klarer å leve med dette så tar du en telefon til legevakta.
Gulosten™ Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 I de aller, aller fleste tilfeller går det bra. Det finnes to typer barn, de som HAR ramlet ut av senga, og de som IKKE har ramlet ut av senga - enda...
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tror kanskje de aller fleste barn detter ut av senga til foreldrene i blandt. Det skjedde med snuppa her også. Det føltes jo ille når det stod på og morsamvittigheten var jo helt på bunn men det gikk helt fint med ungen altså. Og det vil jeg tro det gjør med din også Er nok bare starten på en periode med mer knall og fall og blåmerket i den alderen som de blir mer aktive men for all del, viser det seg at gutten din har falt en måte så han kan ha blitt skadet så må du jo følge det opp. Men om han er seg selv, bare med blåmerke ville jeg sett det an litt. Her klarte snuppa også på mirakuløst vis å tippe barnestolen sin slik at hun gikk rett i gulvet med bakhodet først og jeg ble kjemperedd og ringte legevakta. Men da trengte jeg ikke komme med henne hvis hun ikke ble kvalm eller døsig osv... om hun var seg selv igjen så gikk det fint. Nå som snuppa har blitt stor (4 år) har vi også hatt slike ekle fall... hun skulle ta fart og hoppe ut av dusjen en gang mens jeg hentet håndkle og skled så lang hun var og datt rett i flisgulvet med skikkelig styrke. Da ble jeg helt kvalm og tenkte at det kunne umulig ha gått bra. men det gjorde det altså. Høres ut som om vi har hatt bare knall og fall men vil tro vi ikke har hatt så mye mer enn de fleste har oppigjennom det er ille når det skjer men barn er aktive og uhell skjer
rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2008 Hei. Takk for svar allesammen. Utrolig hvor dårlig samvittighet man får for de små. huff føler meg som verdens værste mor for øyeblikket, går vell over. Ringte legevakten og legen skulle ringe meg tilbake. Lillegutt viser ingen tegn til dårlig form, krabber rundt, smiler og er aktiv. Legen ringte tilbake etter en stund, og sa at jeg bare måtte følge med formen utover dagen, men at det sikkert gikk bra. Kunne vekke han litt under duppene hans utover dagen, bare for sikkerhetsskyld. Nå skal det ikke samsoves noe mer før pappan er tilbake fra jobb, og da skal dobbelsenga inntil veggen på den ene siden. huff hadde tenkt på det lenge, at senga skulle vært flyttet. hvertfall etter at lillegutt har begynnt å krabbe. Ja ja ......ser ut som det gikk bra da.....phu. :-) :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå