Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt frem den gamle saueskinnsposen, og den har ikke hull til seler. Har tenkt på å lage hull eller å bruke løse seler. Men når hun ligger i posen og vogn trekket er på har hun jo ingen sjanse i havet til å komme seg ut! Kanskje det går greit uten seler? (Snart 1 år)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt an på barnet.. Hvor stille det sitter.. Men skal ikke vogna stå uten tilsyn (som ved soving f. eks.) da er det vel ikke noe problem..

Jeg har nesten aldri brukt seler på lille, fordi han sitter så rolig i vogna. Men jeg brukte det når han sove før, men nå bruker jeg ikke seler lengere, snart 20 mnd.

Skrevet

JA! Vi brukte ikke sele på mini tidligere fordi han låg alltid i ro i vognen. Han lå oppi en dunpose, og med "stivt" heldekkende regntrekk på. Men så en dag han lå ute og sov (eller jeg trodde han sov...) Så hører jeg: papapapapapa!! Jeg går ut og der henger han med overkroppen utenfor vognen, "opp-ned". JADA, han har sikkert prøvd en stund for å komme seg ut, og stoppet heldigvis før han datt i bakken. Må si det såg ganske komisk ut da, men...Han var da 11 mnd

Skrevet

Huff, stygt å le, men det hørtes litt komisk ut ja, tenk som han hadde jobba for å komme seg ut, og resultatet endre opp-ned:-)

Godt at det gikk bra da!

Det beviser jo bare at uansett hvor rolig barn man har, er det fort at de plutselig oppdager at de kan klatre ut, jeg har brukt seler på jenta mi siden hun kunne sitte selv, tør ikke ta sjansen på noe annet!

Skrevet

jeg har måtte brukt seler på minstemann siden han var 6 mnd gammel. Har pose med hull så d går kjempe bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...