2SmåTroll Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Vi prøvde og legge eldste mann litt senere i går, pga stilling av klokka, men var opp halv seks.. Så det hjalp lite. Ho kom tuslende opp og prøvde og sove litt lenger for det hadde jo ikke begynt noe på playhouse disney. Så da var det jo natta. Men har flydd frem og tilbake og ikke sovi noe.. kjenner jeg kommer til og bli trøtt i dag ja. Blir moro og feire bursdagen hennes etterpå.. Blir sikkert lett og legge i kveld Men minste mann sov lenge i dag. Eller ihvertfall til halv syv og det er jo ikke dårlig siden vi stilte klokka. Skulle ønske jeg kunne sove en lur sammen med henne nå. Men stoler ikke helt på eldste mann og kaker i kjøleskapet. hehe. ho kan jo fort snoke på de. spørs om jeg ikke legger meg litt nedpå når sambo står opp ja.
Musemor med tre søte små Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Vel, guttungen som vanligvis sover til 8-9 våknet kl 0530 etter gammel tid, dvs 0430. Nå har han endelig sovnet igjen så jeg skal snike meg til en lur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå