Gå til innhold

muselusa

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet du at på traktøren så fins det konfektpapir i hjerteform i julerødt og julegrønt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo:)

Nei,det ante jeg ikke.Så du mener det er på tide å kjøpe inn og begynne å lage ? hehe

Skrevet

jeg har ihvertfall kjøpt in formene.. hehe.. kanskje vente bittelitt med å lage... hehe

Skrevet

Jeg måtte jo prøve meg,tenkte sånn at hvis du har begynt kan jaggu jeg også hihi:)

Men har ikke hørt om den butikken da,hvor i all værden ligger en liksom?

Skrevet

den jeg vet om ligger på ski storsenter, men det er en kjede så den må jo være andre steder i landet også.. hm..

Skrevet

Tror nesten vi må stoppe på sandvika neste gang vi skal nedover til vestfold.

Tenk så fin konfekten kommer til å bli da...heyha:)

Har du smakt på likøren forresten?

Skrevet

ja jeg syns den smakte litt mye kaffe, så jeg lagde en prosjon til uten kaffe oppi, og da ble den ganske så bra.

hva syns du?

Skrevet

Er faktisk helt enig med deg,Jeg drikker ikke kaffe til vanlig så jeg skal lage en dobbel porsjon litt nærmere jul,men da uten kaffe.

Men for all del,har drekki ganske mye av den da..kaffe eller ikke hihi:)

Skrevet

det er nok det som gjør det. at vi ikke drikker kaffe til vanlig altså.. hehe.. men den var god da :-)

har kjøpt julegardiner til kjøkkenet og til stua også har jeg kjøpt juleduk.. hihihi.. så nå nermer det seg... hihi

Skrevet

Du er jaggu galere enn meg altså..tror jeg må bruke deg som eksempel når det gjelder å handle inn til jul.

Vi var på kjøpesenter i går og da kjøpte jeg et par juleduker..samboern bare himlet med øyne og datt nesten i bakken da jeg sa at jeg ville kjøpe nye julegardiner i går.....men framover så sier jeg bare at du gjør det så da kan jeg også hehe:)

Skrevet

hahaha.. det er bare og bruke meg som eksempel... hahaha... vi er vist like tullinger begge to.. hehe... om han mener at du har for mye julepynt så kan du også si at jeg har 3 kasser og 1 bærepose full av kuler...så sånn sett har du sikker ingen ting... hehehe og trenger masse nytt... hehe

Skrevet

Oj oj..gale gale bærte hihi,MEN det passer meg perfekt.Da tillater jeg meg selv å bruke deg som et eksempel hver eneste gang sambo prøver å hinte om for mye juleting.....har nå kopiert det du har skrevet......min sambo har INGENTING å klage på skjønner jeg.

Er bare såååååååååååååå mye jeg vi handle inn da....sukk sukk gleder meg masse til tiden framover:)

Skrevet

Nå har jeg satt i ribba...lukter snart jul her lallalala.

Lager du pepperkakehus fra bunnen av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...