Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har nå venta på mensen siden jeg slutta på pilla, men har ikke sett noe til den. Men igår når jeg var på do, så var det en stripe blod på papiret. Eller blodblandet slim kanskje.. Men det var kun den ene gangen. Kan det ha vært mensen? Eller noe annet?
BabyMe Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg vet ikke helt, men jeg vet av noen som rett og slett ikke rakk å få mensen en gang etter pilla da de skulle prøve å få barn. Dvs hun ble gravid med en gang. Jeg har også hørt at man kan få noen blod spor innimellom før kroppen kommer skikkelig igang med syklusen sin etter p-pille slutt. Så du får nok bare smøre deg med tolmodighet. Du kan jo føre opp ting som skjer hver dag så får du en oversikt over hvordan kroppen forandres. (feks et fruktbarhetsskjema)
Minnie_Moon Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Noen får en liten blødning når de har EL. Enkelte har også festeblødning når embryoet fester seg i livmoren. Aner ikke om det går an å ha en så liten mensblødning da... Noen har jo en ørliten blødning når de er gravide omtrent rundt den tiden de skulle hatt mens... Lenge siden du sluttet på pillen da?
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2008 Er vel 5-6 uker siden..
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2008 Så dere mener det kan være festeblødning? Når får jeg posistiv test i så fall? Testet forrige fredag, og da var det negativt... Hvis det er EL, så traff vi hvertfall! Så får vi håpe den sitter snart.. Noen flere som har hatt en sånn blødning?
Minnie_Moon Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Hvis det skulle være en festeblødning vil jeg tippe at det tar ca 8-10 dager før en test vil slå ut. Men det er jo selvsagt individuelt. Ønsker deg lykke til iallefall og krysser fingrene for at du er gravid :-)
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2008 Ah, gaaaaaad, tar det såååå lang tid? Hater å vente.. Men da får jeg spare testen min i 2 uker til da... =/ Håper jeg ikke får mensen oppi alt dette da, men på den andre siden så hadde det vært litt godt det også, for da har jeg hvertfall noe å gå ut ifra når jeg skal lete etter EL neste gang. Nå leter vi jo i blinde!
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2008 Hmm... Hadde en til slik miniblødning imorgest. Bare en strek blod i slim på papiret. Kan man ha flere festeblødninger? Eller er kroppen min rett og slett på en snurr? *argh* hvorfor har vi ikke ett display på kroppen som fortalte deg alt du trengte å vite? Hadde vært så mye enklere da...
Minnie_Moon Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Ja, det hadde vært noe det! Trenger et sånt nå jeg også! Hadde ikm i går, ingen tr, negativ test. Neppe gravid, men så teit at ikke tr bare kan komme da, så jeg kan hoppe over i ny pp! Aner ikke om det er mulig å ha flere festeblødninger. Men enkelte blør jo litt sånn i begynnelsen av svangerskapet. Sånn uten at det er noe farlig da, kun pga hormonforandringer... Men det blir jo bare spekulasjoner...
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. oktober 2008 Huff, ja det er lett å spekulere Håper bare det kanskje kan bety en lite spire, men vil ikke ha _for_ høye forventninger heller siden det bare er 1 pp... Får håp den sitter hos deg da! Ta en test igjen om en uke, den er sikkert positiv :) *håpe håpe*
femme86 Skrevet 28. oktober 2008 #11 Skrevet 28. oktober 2008 hei! henger meg på her jeg også. hadde ikm 25.10 (lørdag) og ingen tr og neg test... idag et par lyserosa dråper, men det var det.. har ikke vært tegn til noe mer når jeg har vært på do senere.. men har lissom mensmurringer innimellom.. jeg sluttet på p-piller etter forrige mens.. så om jeg fortsatt hadde gått på piller skulle den kommet nå den 25.10... jeg får teste om noen dager igjen... nå aner jeg jo ikke når EL eller noe er hvs jeg ikke får tr på besøk..
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. oktober 2008 Der kom TR på besøk. Egentlig helt greit, da vet jeg jo litt mer de neste pp. Men samtidig kjipt at det ikke var spire denne måneden.. Så da er det bare å vente å se hvor lang syklus jeg får nå! *spent*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå