rampete robin Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Ungene skjønner jo ikke det og våkner til "samme tid"... Er veldig irriternede når klokka pleier å vise 07 ett eller annet, mens den i dag viste 06 ett eller annet.. grrrrrr... Og blir vel vanselig å holde minsten så mye lenger våken i kveld, så problemet kommer til å følge oss i mange dager. Bønder med melkekuer merker også denne timen. Alle som har ammet vet jo at det ikke er spesielt godt med melkespreng, så mange bønder fordeler denne timen over flere dager når de skal overholde "melketidene" på kuene. Hvorfor i all verden må vi stille klokka vår og høst????
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 min pleier å stå opp 5, i dag sto han opp fire, altså 3 når vi stiller klokka.... det er ett hardt liv....hehe...jeg kommer ihvertfall til å vere utslitt klokka 6 i kveld
fox`y Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 kjenner igjen den dær ja. i går våknet minsten 0545. Å i dag våknet han 5.. men han fikk bare ligge litt ekstra ja. jeg fikk farrangen i går så er helt tappa, så trenger litt søvn. Men er ikke arti å sti opp så tili i helgene næi. å d blir selvsagt bare rot utover dagen/kvelden. gubben kunne vært hjemme no fra sjøen,så jeg kunne lagt meg litt:) men d går vell seg til ettervert. ungene sjønner jo d ikke så er ikke deres skyld hehe..
du og jeg og vi to Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Ingen som tok hensyn til småbarnsforeldre når de tok den avgjørelsen i alle fall! Her har vi stått opp fire.
rampete robin Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2008 Skjønner at jeg ikke skal klage over kl 06 (nærmere 07...), men jeg er utpreget B-menneske så det er mer enn tidlig nok for meg!!!!! Hadde vært ødelagt kl 04!!!! Fullstendig uaktuelt dersom barna våkner så tidlig - stoppe de fast i senga og legge seg med øreprøpper ;-) hehe...
Gidder ikke! Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Er det nå jeg skal gni det inn og si at vi stod opp over 7 (egentlig 8) ?! Høhø. Heldigvis var påsan ikke spesielt trøtt i går kveld, så han sovnet litt senere enn vanlig og tok det igjen i dag. Heldige meg!
Elle melle deg fortelle Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Og at her sto i opp 8 etter at klokken er stilt;-) Men... snuppa er syk da så tok igjen litt på morgenen etter en urolig natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå