mammamus Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Hei! Hvor mye bruker dere på gaver til tantebarn? Bruker dere like mye på hvert barn? Jeg bruker hvert år mye tid på å finne gaver barna ønsker seg, mens min svigerinne (kun den ene) tydeligvis bare kjøper noe. Vi er tydeligvis så forskjellig..... Går det ikke an å spørre hva barna trenger-ønsker seg da? Når jeg tråler butikker for å finne noe jeg vet tantebarna setter pris på, er det litt kjipt at hun kommer med en drikke flaske til mine. Og hun har ikke dårlig råd!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 jeg kjøper for et sted mellom 150- og 250 til vært av tantebarna. kjøper alltid noe på tilbud så det er fine gaver.
Regnbuens barn™ . Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Vi har avtalt et fast beløp med foreldrene. 300kr for hvert barn. Vi har så mange å kjøpe gaver til at vi må begrense oss litt. Men det er trist med de som ikke legger omtanke i gavene sine., vi har noen av de i familien og..
Fire småtroll Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Har lagt oss på ca 300 til nieser og nevøer her, men vi har ikke så veldig mange da. Men i år har vi avtalt å begrense oss litt alle sammen siden flere sliter med økonomien, alt fra husbygging til arbeidsledighet i familien i år (så da blir det nok ikke mer enn 200 ihvertfall). Men vi bruker alle tid og omtanke på å finne gavene, og spør gjerne foreldrene om råd/tips.
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 200 +/- har syv (snart 9 nieser å kjøpe til så et sted må vi sette en grense+ har totalt 37 gaver å kjøpe,så det merkes på lommeboken...).
fox`y Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 200-250 kr pr barn d har vi avtalt, for ingen av oss har så god råd rett å slett. å jeg og sambo har maaange å kjøpe til for å si d sånn. de er jo 9 søsken, så blir en hel haug med gaver:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå