Gå til innhold

Julegaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvor mye bruker dere på gaver til tantebarn? Bruker dere like mye på hvert barn?

Jeg bruker hvert år mye tid på å finne gaver barna ønsker seg, mens min svigerinne (kun den ene) tydeligvis bare kjøper noe. Vi er tydeligvis så forskjellig.....

Går det ikke an å spørre hva barna trenger-ønsker seg da?

Når jeg tråler butikker for å finne noe jeg vet tantebarna setter pris på, er det litt kjipt at hun kommer med en drikke flaske til mine. Og hun har ikke dårlig råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøper for et sted mellom 150- og 250 til vært av tantebarna. kjøper alltid noe på tilbud så det er fine gaver.

Skrevet

Vi har avtalt et fast beløp med foreldrene. 300kr for hvert barn. Vi har så mange å kjøpe gaver til at vi må begrense oss litt.

Men det er trist med de som ikke legger omtanke i gavene sine., vi har noen av de i familien og..

Skrevet

Har lagt oss på ca 300 til nieser og nevøer her, men vi har ikke så veldig mange da. Men i år har vi avtalt å begrense oss litt alle sammen siden flere sliter med økonomien, alt fra husbygging til arbeidsledighet i familien i år (så da blir det nok ikke mer enn 200 ihvertfall). Men vi bruker alle tid og omtanke på å finne gavene, og spør gjerne foreldrene om råd/tips.

Skrevet

200 +/- har syv (snart 9 nieser å kjøpe til så et sted må vi sette en grense+ har totalt 37 gaver å kjøpe,så det merkes på lommeboken...).

Skrevet

200-250 kr pr barn d har vi avtalt, for ingen av oss har så god råd rett å slett. å jeg og sambo har maaange å kjøpe til for å si d sånn. de er jo 9 søsken, så blir en hel haug med gaver:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...