Lotta med novembergutt Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg burde vel ikke stille "medisinske" spørsmål her inne, men heller ringe føden. Men føler dette ikke er noe farlig, så må høre om flere har hatt det på samme måte .... Jeg er i uke 39, og har i de siste ukene fått intense "hold-smerter" når jeg har vært i aktivitet. Ikke hver gang, men oftere og oftere. Smertene sitter altså nederst i magen helt ut på siden, og veksler mellom høyre og venstre side. Kjennes i grunn ut som god, gammeldags hold, men gir seg ikke like raskt. Var ute og gikk en tur i går, og i dag har jeg fortsatt vondt Kan det være disse livmorbåndene som strekker seg? Trodde vel egentlig dette skulle avta tidlig i svangerskapet? Er det noen som har hatt noe liknende, og kanskje fått beskjed om hva det er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå