Gå til innhold

barnevogn. simo/emmaljunga

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det eg ønsker å kjøpe.. men syns det er sinnsykt dyrt:-)

hadde brio basson sist men fysj for noe møkk...

er det noen som har vært over grensen og kjøpt og er det noe billigere??

(tenker på simo/emmaljunga)

eller er det noen som har kommet over et knalltilbud her hjemme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...

Tror simo har utsalg i Fredrikstad et sted....mulig det er billigere der?

Eller så hadde barnevognhuset salg på vogner..ligger i Oslo og på strømmen vet jeg.

Emmeljunga er jo svensk, så det har de sikker ti Sverige. Vet de har det på barnens hus i Sverige, men de har butikk enten i Gøteborg eller Karlstad som er nærmest Sverige.www.barnenshus.se

Har bare vært på Babyproffsen i Sverige, ikke den andre butikken på Svinesund. Mulig de har den der??

Lykke til

Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte emmaljunga edge duo combi i Strømstad for en måned siden. Prisen på denne er 7890,- sek. Så da sparer du kursen. Fordelen med emmaljunga både i Norge og Sverige, er at insektsnett og regntrekk følger med. I Sverige får du i tillegg Emmaljunga stelleveske med i prisen. Det gjelder den vanlige stellevesken (koster ca 500,- i Norgen). Man kan også bytte denne med exclusive vesken, som kommer i samme farge som vognen, mot et mellomlegg på 390,- sek. Koster ca 800,- I Norge.

Skrevet

Simo har ikke eget utsalg lengere da det ble kjøpt opp av Brio for 3 år siden ca.

så desverre så eksisterer ikke det berømte simo-salget lengere. :(

I strømstad selger de Emmaljunga, kattis babyshop tror jeg det heter...

Hva med å sjekke på finn.no, mange som selger fine brukte vogner og. ;)

Skrevet

http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=245&kategori=15&subkategori=70

her selgerde simo kombi til 5499,- erkansje ikke det kjempe tilbudet men. billigere en noen hvertfall.

var på svinesund igår og der var deti grunnen ikke lønsomt dette mest pgakr kursen somer nå. så ble det ikke det helt store. ikke hadde de simo eller emmaljunga på happy land heller.

jeg skal hasimo men vurderer å kjøpe en brukt en hvis og det er et hvis jeg finner en FIN brukt en. eller så kjøper jeg en ny.

jeg hadde emmaljunga sist og var stort settt fornøyd men det var noen feil med den og derfor ønskerjeg ikke den igjenn.

Skrevet

sitter å sjekker på det samme... simo er i norge ikke så dyr som em. sjekka for en uke siden og den kosta rett over fem m ordinær underdel.. 6500 m et annet understell.. hadde tenkt meg til sverige å kjøpe em. men ser jo her at det var jo ikke så billig som jeg hadde trudd. så da ser det ut som om simo er vognen som velges her..

Skrevet

De selger ikke Simo i Sverige, men vet at de har Emmaljunga på Kattis (eller hva det nå heter) i Strømstad.

Tror vanlig Simo kombivogn ligger på ca 6000 i Norge, men du kan jo sjekke ut forhandlere på www.simo.no, de skal nok selge ut årets modeller før neste års modeller kommer inn og da kan du spare noen penger der.

Vi skulle egentlig kjøpe ny Simo kombi, men kom over en veldig pent brukt en til kun 1000 kr, stelleveske og regntrekk inkudert. Om du ikke har noe i mot å kjøpe brukt kan du jo alltids ta en titt på www.finn.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...