:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 i går lurte faren min på hva jeg ønsket meg i bursdagsgave. og jeg sier "å få sove en natt". jo da det skulle gå fint. han sa 100 ganger i løpet av dagen at i natt skulle han ta småen. (han har tatt han 1 gang på 2 år på natta). også når han skal legge seg i går sier faren min "kan du ikke komme opp med han i 8 tiden?", "nei, da er det ikke noe vits i at du har han for han står jo opp 5" sier jeg. og han fortsett og male på at han kan passe han fra 8. så da blir det det som blir avtallen. og småen står selvsakt opp 4, og har våknet 40 ganger i natt pga at han har vondt i halsen, det var derfor jeg ville få sove, for det har vært sånn de siste nettene. og nå ville selvsakt småen legge seg. så 7.15 sover han. mens jeg er lys våken og i grunn bare irriterer meg over alt sammen. bare slitsom å ha brusdag når man må fikse kake, middag osv selv og i tillegg ikke få det ene fordømte øsnke oppfylt. *arg*
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Gratulerer med dagen!!!!! -selv om den startet altfor tidlig og blir slitsom;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2008 takk :-) bursdagen er egentlig i morgen da. men vi feirer alltid på nermeste søndag, så sånn sett så skjer det jo ingen ting i morgen.. hehe broren min trodde at han skulle i sønnen min sin bursdag... haha... han så ganske overasket ut når det gikk opp for han i går at det var min bursdag han skulle i (vi har bursdag med 1 måneds mellomrom... hehe) så nå skal jeg mobbe han i hele dag... hihih
Gidder ikke! Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Gratulerer med dagen!! Fikk litt vondt av deg nå. Men du, levér småen til faren din med en gang han våkner, så sover du et par timer før du starter med kakelaging? Forventer alle at du skal diske opp et storsått selskap for deg selv eller?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2008 de forventer at det skal være familiesammenkomst og om jeg lar moren min lage blir alt bare kaos, for da er det sååååå synn på henne, for hun er så sliten osv. så det gidder jeg ikke. vil ikke ha krangling.. hehe.. hm.. jeg tror ikke jeg klarer å sove nå. er bare irritert uansett. men han kan få passe småen så kan jeg få lage kake og mat i fred.. hehe.. det hjelper jo en god del.. hehe
Gidder ikke! Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Lykke til da=) Teite foreldra dine altså!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2008 takk :-) det blir nok bra ut over dagen.. hihi.. når jeg ikke lenger er så morgen gretten.... hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå