Gå til innhold

Hva skal du/dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg reise tidlig til mine foreldre og mannen min kommer etterhvert (han har jobbet i natt) Der blir det kos og middag. Poden skal få leke med moffa.... Fant også ut at det er svigermorsdag i dag....Passer bra for mannen min, han skal kjøpe kaktus til svigermor.... he he

Hva skal du/dere idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir enda en innedag her, siden minsten fortsatt hadde høy feber i går kveld. Er feberfri nå, men fortsatt ganske forkjølet.

Skrevet

Skal først på besøk til svigerfar i dag også skal vi til svigermor etterpå. Blir lang dag, men greit å samle og ta det i samme slengen da de bor et stykke unna..

Skrevet

Skal til svigers og spise middag. "Svigermors dag"? Har aldri hørt om... På samme måte som mors- og fars dag, liksom?

Ellers er det skikkelig guffent vær med øs pøs regn og mye vind, så utfordringen blir å sysselsette ungen inne... :)

Skrevet

Vi skal til mine svigerforeldre og spise lammestek med fløtegratinerte poteter, grønnsaker og saus!! Gleder meg til det gitt:)

Skrevet

Ut på tur - noe vi prøver å få til hver helg!! I dag skal det grilles pølser i skogen. Svigers får vente ;-)

Skrevet

jeg og gutta skal prøve å bli frisk av spysjuka. så må jeg på vaskejobben:(

åsså skulle d vært gjort mye hær hjemme men jeg blir jo svimmel og kvalm bare jeg beveger meg. blæææææ

god søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...