Begooz Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 I dag skal jeg reise tidlig til mine foreldre og mannen min kommer etterhvert (han har jobbet i natt) Der blir det kos og middag. Poden skal få leke med moffa.... Fant også ut at det er svigermorsdag i dag....Passer bra for mannen min, han skal kjøpe kaktus til svigermor.... he he Hva skal du/dere idag?
hamsterpia Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Blir enda en innedag her, siden minsten fortsatt hadde høy feber i går kveld. Er feberfri nå, men fortsatt ganske forkjølet.
hellohello:-o Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Skal først på besøk til svigerfar i dag også skal vi til svigermor etterpå. Blir lang dag, men greit å samle og ta det i samme slengen da de bor et stykke unna..
ifie Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Skal til svigers og spise middag. "Svigermors dag"? Har aldri hørt om... På samme måte som mors- og fars dag, liksom? Ellers er det skikkelig guffent vær med øs pøs regn og mye vind, så utfordringen blir å sysselsette ungen inne...
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Vi skal til mine svigerforeldre og spise lammestek med fløtegratinerte poteter, grønnsaker og saus!! Gleder meg til det gitt:)
rampete robin Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Ut på tur - noe vi prøver å få til hver helg!! I dag skal det grilles pølser i skogen. Svigers får vente ;-)
fox`y Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 jeg og gutta skal prøve å bli frisk av spysjuka. så må jeg på vaskejobben:( åsså skulle d vært gjort mye hær hjemme men jeg blir jo svimmel og kvalm bare jeg beveger meg. blæææææ god søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå