Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 han er nemmelig blitt det. veldig redd. sier han ser vspøkelser i huset her.. kommer inn til oss på nettene å klager på spøkelser. i natt sov han med taklyset på hele natta. og det var etter at vi snudde tven som er der inne, fordi han hadde sett noe skummelt i speilbildet der... må nevne at vi faktisk tror det spøker her da... har vært MANGE episoder.. men mest så henger det seg på 3åringen. hører barn som hvisker, ting som faller i gulvet, barnevogn som begynner å gå frem og tilbake helt uforklarelig inne, og i natt var det ei jente som helt hysterisk sa navnet til sønnen min 2 ganger høyt.. både jeg og samboeren min hørte det.... han våknet jo livredd, og måtte hjelpes i søvn... mn altså, er deres 3 åringer redd for spøkelser??er det normalt?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Det var i 3-4 års alderen at hun begynte å være redd for spøkelser og tyver, og var "redd" for at de skulle komme på natta.
atsjo Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 kan ikke svare på spørsmålet ditt, men håper det bare er fantasien hans for deres del:)
rampete robin Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Var vel i 3-års alderen det startet. Kunne plutselig drømme og bli redd for ganske mye. Et lite glimt på TV eller en samtale mellom oss voksne som utløste marerittene. Bagatellmesige ting for oss voksne, som tydeligvis skaper de frykteligste mareritt hos barna og noe de er redd for og snakker med frykt om når de legger seg... Stakkars... Selv om dere tror det spøker så bør det kanskje ikke snakkes om når sønnen deres er tilstede??
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Ja....det er helt normalt. Barn i den alderen er også ekstra følsomme for "spøkelser". Hvis et er noe der som ikke burde vært der så burdere dere virkelig få det ut...sånne ting kan prege og faktisk ødelegge barndommen hvis det er "energier" av negativ art...jeg kaller det energier siden jeg ikke tror på spøkelser i den forstand.
tre små... Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 ja det er nok helt normalt. og hos de fleste tror jeg det bare er fantasi rett og slett.. kanskje sett noe på tv også fantasi rundt dette... håper det er slik for gutten deres også.. bare fantasi.. men det kan jo være noe mer også siden dere også har merket noe... hadde jeg merket noe slikt her tror jeg nesten vi måtte flyttet.. er livredd for sånt... min jente kan si at det er et spøkelse på stua feks.. men jeg tror det bare er fantasi.. hadde hun virkelig sett noe så hadde ho vært mer redd tenker jeg.. ho kan også si at det er en tiger eller krokodille der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå