3stønn2kjønn1sønn Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Vi er godt fornøyd med IKEA hvitevarene. Vi har steikovn, mikroovn, oppvaskmaskin og kopetopp+ vifte. Wirepool alt sammen:)
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Vi har hvitevarer fra Ikea og har ikke hatt noen problemer med de..... Har kjøleskap, oppvaskemaskin, platetopp, stekovn og ventilator.... Alt funker helt som det skal.... ) De er jo produsert av Whirlpool og det er vel et ganske kjent merke det..... (er ikke det egentlig Philips..?)
du og jeg og vi to Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har innredet mitt andre kjøkken nå med hvitevarer fra Ikea og er veldig fornøyd!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Har hatt hvitevarer fra Ikea i 12 år, aldri vært noe galt med noe.
TurangaLeela Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Du får det du betaler for. Vi har den billigste komfyren, og det tar lang tid før vannet koker...Og oppvaskemaskinen måtte vi bytte en del på etter 2 år da den dura veldig, den tingen inni gikk ikke skikkelig i rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå