Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg er i min 7 svangerskaps uke og har i ca to uker nå kjent disse smertene i lysken og oppover sidene og litt nederst i magen. . de flytter seg liksom litt rundt men oppstår mest på sidene hvis jeg feks hoster elelr nyser eller strekker meg fort eller noe...jeg får nsten akutte kramper enkelte ganger. . lurer på om noen andre kjenner igjen dette jeg?Har mistet en gang før for ca 7 mndr siden men da var d blødninger så jeg håper da ikke dette kan være noe symptomer.=S Så er det en ting til. . er d normalt å nesten fjerte fra skjeden? har mye utflod for tiden og enkelte ganger det mye luft som kommer ut fra skjeden og d kommer en slik prompelyd omtredt...skikkelig flaut hvis man er i offentlighet da...håper noen kan svare på disse merkelige spm mine:-P Hilsen Aurura.
Sporty mamma Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 De smertene du kjenner kan være at livmoren vokser.Når du hoster eller nyser spenner du musklene og da kan det dras litt i fester og sener.Tror ikke det er så mye og bekymre seg for, men er ingen lege :-) Det å fjerte fra skjeden er ganske normalt, men skjønner godt at du syns det er litt flaut.Det er ikke værre enn att det oppstår ett lite vakum der inne og plagene kan bli værre når man har mye utflod.Jeg har også vært plaget med det.
hæppisnæppi<3 Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Kjenner meg veldig igjen i det du skriver om de smertene! Har det også slik og var litt bekymret i starten for jeg hadde det ikke sånn med 1.mann. Nå har jeg derimot alle plager og vondter som står i listene...hehe...slapp nok for billig unna sist! Legen min sa at det er helt normalt, livmoren utvider seg og noen av oss kjenner dessverre dette bedre enn andre! Lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå