Gjest Trollbundet Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg tør ikke! Katten her går bare og maser om å få ut,enda hun hater å gå ut i drittvær! Men jeg tør ikke engang lukke opp døra! Og katten kan vel blåse bort!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Om hun maser og vil ut i storm, er det en god grunn for det. Stå i døra mens hun gjør sitt, så kommer hun nok pilende når hun er ferdig.
-MtG- Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Om jeg hadde hatt katt ville jeg absolutt sluppet den ut nå og håpet på at den blåste bort:) Trenger jeg fortelle at jeg ikke er spesielt glad i katter? Hehe. Huff.
Gjest Trollbundet Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Hun har kattespann! Så jeg tror neppe hun vil ut på "do".
Gjest Trollbundet Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 ingen flere som har katt her nå da??
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Vi har katt og monterte inn ei katteluke i døra vår i dag... Så nå driver kattene å undersøker den og tutler litt ut og inn... hehe Den kan låses i 4 possisjoner: ingen gjennomgang kun inn kun ut både ut og inn Helt genial!
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Alle kattene vi hadde da jeg var lita var ute når det var "skummelt". Jeg kunne ikke fatte og begripe det. Men mamma forklarte det med at de følte seg tryggere ute enn inne. (De råder mer der, har større frihet og er tryggere på omgivelsene enn hva de er ikke der de føler de ikke har samme kontrollen på det som skjer) Alt fra uværsdager, til nyttårsnatten. (Som barn var det den siste og alle rakettene, for ikke å snakke om de rampete ungdommene i gata jeg fryktet mest) De kom alltid tilbake. Selv etter orkanene som var!! Vi hadde katter som var en del ute. Ute om nettene, når vi var bortreist (naboen matet de ute da) og når vi bare var "ute" om dagene.)
-MtG- Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 Huff, nå er jeg trøtt. Sitter her og skrattler for meg selv av tanken på pusen som er på vei ut i fullt firsprand også er døra stilt inn på "ingen gjennomgang". Plutselig ble det en sånn katt med flat nese:)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 MtG: HAHAHAHAHAHAHHA, herreguuud, nå fikk jeg syke bilder i hodet! lol Selv om, jeg har jo litt lyst på en sånn katt, så det gjør jo ingenting! hehe Perser Exotic heter de... ;-) Har en Hellig Birma jente og hu er dum som et brød, så hun hadde vært truende til det!!! (ikke meningen å fornærme brød, altså)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. oktober 2008 #11 Skrevet 26. oktober 2008 Jepp, det har vi gjort i alle år. Den katta jeg har her nå, har bodd i Trøndelag før. (Ved kysten). Når det blåser opp til storm og det som er, var det en liten mjauende katt som ville ut. Slapp den ut - minutter etterpå kom han tilbake og mjauet sårt. Var ikke så bra som han ville ha det til. Andre ganger derimot, bare vi åpnet døren, så trakk han seg unna når han fikk kjenne vinden som tok tak i døren;o) Er de ute, finner de en plass å gjemme seg. Under et tre og lign. Nå bor vi jo på Østlandet, og det er ikke så ille her (vindmessig) som det var i Tr.lag - han er akkurat nå ute. Han er jo vant til verre.. ;o) Og hvis hun hater å gå ut i drittvær - tipper jeg nok hun trekker seg unna når døren åpnes opp - eller kommer inn om noen få minutter igjen. Hvis ikke kommer hun imrg tidlig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå