Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Min explorer legger seg plutselig ned og jeg lurer på hva grunnen for det er? Virus? Noen som vet?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Aner ikke. Her går det i sirup i kveld :-s
camosilla Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Bruker Mozilla Firefox, den er mye bedre! Også er den GRATIS
Trollemor og snuppa! Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Vi også bruker Firefox, explorer er mye mer utsatt for virus og dritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå