Gå til innhold

Er du fornøyd med sofaen din?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men jeg liker den. Bytta den til meg hos en venninne, hun likte min og jeg likte hennes. Begge var nye da, så til å starte ut med bomkjøp ble det bra til slutt =))

Skrevet

Jepp, veldig god å sitte i har fra brunstad. Den kan du få i 3+2, lenestol, bua m.m Kjøpt i fjor.

Skrevet

Kjempefornøyd! Kunne ikke vært bedre.

Har en sort skinnsofa fra bohus. Den er snart 3 år gammel og så god som ny. Har tålt masse tiss og spy, leverpostei og kulepennstreker. Bare å vaske av den så er den fin igjen:) Glad vi ikke har stoffsofa jeg.

Skrevet

Njet, liker den ikke. Brunt "skinn", kald/klam på vinteren og klam på sommeren. Angrer og skal bytte så fort vi har råd.

Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda
Skrevet

har koksgrå stoffsofa, 3+2 fra www.yabo.no.. liker sofaen godt, men kjøpte den i sommer og den er allerede full av nupper... :-S

Skrevet

Elsker sofaen min:-) Svart skinnsofa med rette linjer fra Skeidar, hatt den i 3 år og den er like fin:-) Hadde stoffsofa før, og det er ikke forenlig med små unger.

Skrevet

Har en gammel blå/grå skinnsofa. Veldig god å sove på, men ikke særlig pen lenger. Men vi skal ikke kjøpe ny før vi har fått bygget ny stue.

Skrevet

Har en stoffsofa fra Ikea. Grit med trekk som kan hives i vaskemaskinen. I tillegg så har vi trekk i en annen farge så vi kan bytte når vi blir lei.

Skrevet

Kjempefornøyd, har sofa fra Ikea, vet ikke hva merket heter. Stor sofa med plass til mange :)

Skrevet

jysk sin skinn soffa. er veldig fornøyd. to+ tre seter

Skrevet

Nei.. Har 3 sofaer fra BoConsept på Skeidar. Utrolig dårlig stoffkvalitet. Ikke to år gamle, lite brukt, men ser ikke ut:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...