Gå til innhold

Haha jeg ler av min kjære eks!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har han fått seg ny dame som heter det samme som meg, i forrige uke fikk de en sønn og tror dere jammen ta ikke han heter det samme som min førstefødte! Kan da umulig tro at de vet det finnes andre navnemuligheter?

Atpåtil var han hos min mann og kjøpte maken bil som vi har, bare annen farge, men med de samme egenskapene og ekstrautstyret! Må jo begynne og lure på om han handler det samme som oss når han er i butikken også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønske tenking eller??

Høres ikke værre ut!!

Fy faen så tåpelig du høres ut!!!!

Skrevet

eg og synes du hørtes tåpelig ut, kom over han, han har tydeligvis kommet over deg.

Skrevet

Hvorfor ler du av han. Han er jo tydeligvis lykkelig med ny familie og er helt sikkert over deg. Hvis ikke hadde han vel aldri kjøpt bil av mannen din... Og om manne din er en ærlig selger, så klart han anbefaler det beste som han er fornøyd med, så kanskje ikke det er så rart at dere har samme bil når du tenker deg om.

Og jeg vil anta at han handler det samme som dere i butikken, forutsatt at ikke DU har meget rare innkjøp.

Skrevet

For noen humørsyke mennesker som svarte deg da!

Synes innlegget ditt var morsom jeg. Det var jo litt pussig med alle likhetene......!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...