Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte noen rare lyder ute og kikket ut. Der så jeg trampoline-stigen, MEN INGEN TRAMPOLINE!! Vi fikk på oss klær på nanosekunder og sprang ut. Der fikk vi tak i den 0,5 meter fra naboens bil. Da hadde den passert en bil og en motorsykkel på ferden. Typen holdt den sågodt han kunne i stormen, mens jeg sprang etter hjelp. Da vi var mannsterk nok fikk vi fraktet den bak et skur og lagt den på hodet, men noen av stolpene til sikkerhetsnettet var enda intakte. Vi tenkte at vi måtte ta av duken sliken vinden ikke skulle få tak igjen så vi begynte med nen fjærer, men fant det nyttesløst..

Så typen henta kniven og fiksa saken på noen sekunder.Det var et lett valg å ta. Ny trampoline koster 1500-2000, mens skadene av denne kunne kommet opp i flere hundre tusen! Flaks gjorde at den ikke tok to bilen og en motorsykkel og den var på tur mot nabohuset!

Tilslutt samla vi sammen alle løse deler og stakk den under trampoen + at vi fortøyde den i noen trær. Ungene var selvfølgelig rystet og det skal bli en trist dag i morgen når deres beste utevenn ligger der maltraktert bak skuret. Men heller det enn å måtte erstatte flere hundre tusen kr ............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager men jeg tenker da: "ikke fått med dere at det blåser myyyyye????? Kanskje fjernet trampolina _før_ den ble tatt av vinden?".

Skrevet

Oisan. Også jeg som trodde at stormen var gale her i byen.

Skrevet

Syns heller det er tett å forvente at ei svær trampoline kan stå ute heile året. Skal jo ikkje så utrulig mykje vind til for å velte ei trampoline. Er heilt vanlig der eg kjem frå i alle fall å sørge for å sikre ting i hagen når det er meldt vind.

Skrevet

Ohh shit!

Takke meg til ruskevær og ikke storm...

Skrevet

Ja herregud, er superglad for at det gikk bra tross alt.

Har hatt trampo i flere år og storm har aldri har tatt trampoen før!

Dette er jo bare sånnsom man leser om i avisen :o

Skrevet

Synes ikke oktober er sent på året for trampoliner. På østlandet.

Skrevet

Både vi og fler jeg kjenner har tatt av duken på trampolina for den tåler ikke kuldegrader... Blir mye fortere morken da... Bor i Oslo.

Men det var lurt å bare gjøre kort prosess på trampolina enn at den kanskje kunne volde personskader! Egentlig burde trampoliner boltes fast for det kan faktisk komme slike vinder om sommeren også... Godt det gikk så bra som det gjorde! :-)

Skrevet

Nei, kanskje ikkje. Men en må jo følge veiret ikkje kalenderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...