meg & to små vampyrer Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 ikke gøy. 36 dager denne gangen. Smertene og mengdene er som vanlig forferderlige.
Gjest nanny carrie Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Men har du testet da vampisen? Og kanskje du som har endel "plager" bør ta pergotime? Har du vært til gyn? Hvordan går detm ed deg og kjæresten? :-) Forøvrig satser jeg på at jeg ble gravid isted og at du og jeg får positiv test 9 nov :-)
Gjest nanny carrie Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Ååå. du har fått mensen ja!! Sorry!! Jeg tester positivt 9nde og du 14 :-)))) Opp med håpet vampyren!
meg & to små vampyrer Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2008 pergo er full av hormoner sant? Jeg får ikke lov å ta noe med hormoner resten av livet. Reagerer sånn på slikt. Og vi har jo ikke prøvd så lenge heller da. Men kjedelig allikevel.
Gjest nanny carrie Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Nei.. Det er et antiøstrogen.. Det gjør at kroppen får beskjed om at det er lite østrogen der og derfor produserer den adekvat med østrogen... Det brukes kun for å stimulere eggløsning og påvirker kun hypofosen. Du kan lese mer om selve preparatet pergotime på www.felleskatalogen.no - Vet du hvilke hormoner du ikke tåler?Mange som ikke tåler anti-konsepsjonsmidler tåler ting som klomifen osv siden det er en helt annen type..
meg & to små vampyrer Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2008 de har generelt bare sagt at jeg ikke skal ha noe med hormoner i siden jeg har reagert med masse blødninger på alt jeg har brukt. Og jeg har brukt nesten alt av prevensjon som finnes med hormoner + provera og litt sånt.
meg & to små vampyrer Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2008 Nå leste jeg om det. Men vi har jo bare prøvd å bli gravide en 3-4 måneder. Og jeg hadde jo eggløsning sist vi prøvde å bli gravide og ble det. selv om syklusene var lange da også. eller ikke sååå lange da, men 42 dager.
Gjest nanny carrie Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Antikonsepsjonsmidler er som sagt litt annerledes :-) de er unaturlige for kroppen. Men det er jo ikke "bra" holdt jeg på å si, med ustabil syklus. Pergo kan gjøre eggene bedr eog syklusen stabil i ca 2mnd. f.eks og da er jo sjansene store :-) Har jo ikke "prøvd" så lenge jeg heller, men jeg er så LUCKY at jeg har PCOs vettu!
meg & to små vampyrer Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2008 He he, det er sant. Den var jo liksom stabil i en 6 måneder nå da. på 31 dager og alt ogs å bom, ustabil igjen. Lurer på om jeg skal teste etter el jeg, men da blir jeg sikkert enda mer stressa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå