Gå til innhold

Jason Statham eller Bruce Willis??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, ill take both:)

 

Men Jason Statham er forferdelig sexy.. I mine øyne.. Også er han ikke gammel nok til å være faren min:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begge takk..svak for begge..mine fav skuespillere

Skrevet

Haha er ikke bare meg da.. Deilige barske mannfolk:)

Skrevet

Ohhhh, ja takk begge deler!?!?!

 

Må jeg velge, så tar jeg bruce anyday;-p

Skrevet

Kan ha sex med Bruce Willis hver kveld jeg ........ he he he ... nei altså mannen min er ganske så look alike. Det var det første mamma sa da hun traff han " han er som å se Bruce willis" Så hvem tror du da jeg ville valgt ?

Skrevet

selvom han kunne vært faren min sååå er han mann med stor M.. Bruce er alt på skjermen.. grrrrrrrr...

 

Skrevet

ja så sant så sant:)

Skrevet

Men fyyyyyyy som ikke veit det... Han i Transporter 1&2, Krank, In the name of the king..

Skrevet

???? Har faktisk ikke vært på kino på over 3 år!!! Og kun leid en film i samme perioden. Tror jeg må google

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...