Shabby Cheap Chic Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Hehe, ill take both:) Men Jason Statham er forferdelig sexy.. I mine øyne.. Også er han ikke gammel nok til å være faren min:P
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 begge takk..svak for begge..mine fav skuespillere
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2008 Haha er ikke bare meg da.. Deilige barske mannfolk:)
Magandang anak ko Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Ohhhh, ja takk begge deler!?!?! Må jeg velge, så tar jeg bruce anyday;-p
lionkittens Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Kan ha sex med Bruce Willis hver kveld jeg ........ he he he ... nei altså mannen min er ganske så look alike. Det var det første mamma sa da hun traff han " han er som å se Bruce willis" Så hvem tror du da jeg ville valgt ?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 selvom han kunne vært faren min sååå er han mann med stor M.. Bruce er alt på skjermen.. grrrrrrrr...
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2008 ja så sant så sant:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2008 Men fyyyyyyy som ikke veit det... Han i Transporter 1&2, Krank, In the name of the king..
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #10 Skrevet 25. oktober 2008 ???? Har faktisk ikke vært på kino på over 3 år!!! Og kun leid en film i samme perioden. Tror jeg må google
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå