Gå til innhold

Jeg raser ned i vekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk på vekten hos min mor i dag og der stoppet den på 50 kg.

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre!

Jeg er 165 cm og er spinkel i utgangspunktet. Jeg var 49 kg når jeg fikk førstemann for 6 år siden, hadde klart å gå opp 10 kg før nestemann kom. La på meg ca 20 kg i svangerskapet og har nå på 6 mnd rast ned til, det som føles for meg, nullpuktet igjen:(.

Gifteringen passer ikke lenger, alt henger på meg, mannen min sier jeg er _så_fin, fordi jeg har født to barn og ser "like bra ut"!?

Jeg henger i en tynn tråd, føler jeg, både mentalt og fysisk.

Er det noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur til legen! Det er forhåpentligvis ingenting, men greit å få sjekka ut. Kan jo være alt fra stoffskifte til glutenallergi...

Skrevet

Huff, vet akkurat hvordan du har det. Er 171 og veier nå 50. Spiser normalt, men sliter med vekt og søvn. Er single jeg da, men bf som jeg har god kontakt med sier det samme. men det hjelper ikke meg så mye. Har ikke lyst å møte noen igjen. Tenke på å kle av seg for en ny når jeg ikke har pupper og det er bein som stikker ut her og der. Er sedlvfølgelig super glad for at jeg ikke har mage etter svangerskapet, men det finnes grenser. Skal snart til legen jeg da, så håper jeg får svar da.

Skrevet

Begynn med styrketrening , og få kostholdsveiledning til å holde vekta eller øke den litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...