Koala *g07* Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Hvordan er været hos dere? Synes det er så koselig med storm, selvsagt så lenge det ikke blir skader. Det river skikkelig i huset nå, vinduene rister og regne pisker på dem. God å sitte i sofakroken i en varm stue
Miramor Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Her i Oslo er det "bare" frisk bris. Vindstyrke 9 m/s. Det er vel verre på Vestlandet tenker jeg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Her er det stiv kuling og det uler bra! Håper det snart gir seg....
cherry coke Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Her har det vært orkan i kastene!! Ristet i vinduene og folk har fått beskjed om å holde seg innendørs.
ifie Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Her drar det seg til, hører jeg! Gleder meg til å krype under dyna å høre det ule rundt hushjørnene Håper det roer seg til i morra, da, så lille snupp får en tur ut på formiddagen. Ser ikke lovende ut på værmeldinga, men...
kanutteogkruttet Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Den har akkurat kommet hit nå, og fy flate til styrke i vinden! Blir jo nesten Engstelig her.... Bor i Romsdalen
AneB Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg er faktisk litt bekymra for om huset mitt kommer til å klare seg gjennom natten...
Koala *g07* Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2008 Huff da, krysser fingrer. Kom noen skikkelig kast her nå, nesten så jeg føler vinduene skal bli sugd ut.. ekkelt.
kanutteogkruttet Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 Ikke morro dette her nei..... Får nok problemer med å sove i natt ja.... Voldsomt med krefter i vinden her nå ja.... Håper det roer seg fort....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. oktober 2008 #11 Skrevet 25. oktober 2008 Blåser noe helt sinnsykt her også. Hvor bor dere? Bergen her..
gærne ko Skrevet 25. oktober 2008 #12 Skrevet 25. oktober 2008 Her i Trondheim er det som vanlig ikkje særlig mykje vind. Har vokse opp på Vestlandet, ved Stad, og savner høststormer der en kan sitte inne i den varme og trygge stova mens det knaker i husveggane. Eller stå å sjå på sjøen under stormen. Syns det er kjedelig når det er "ikkje er vær", som i Tromdheim. Men , selvfølgelig, om taket tar seg en flytur blir det litt for mykje spenning )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå