Gå til innhold

Som det blåser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er været hos dere?

Synes det er så koselig med storm, selvsagt så lenge det ikke blir skader. Det river skikkelig i huset nå, vinduene rister og regne pisker på dem. God å sitte i sofakroken i en varm stue :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i Oslo er det "bare" frisk bris. Vindstyrke 9 m/s. Det er vel verre på Vestlandet tenker jeg.

Skrevet

Her er det stiv kuling og det uler bra!

Håper det snart gir seg....

Skrevet

Her har det vært orkan i kastene!! Ristet i vinduene og folk har fått beskjed om å holde seg innendørs.

Skrevet

Her drar det seg til, hører jeg! Gleder meg til å krype under dyna å høre det ule rundt hushjørnene :)

Håper det roer seg til i morra, da, så lille snupp får en tur ut på formiddagen. Ser ikke lovende ut på værmeldinga, men...

Skrevet

Den har akkurat kommet hit nå, og fy flate til styrke i vinden! Blir jo nesten Engstelig her....

Bor i Romsdalen

Skrevet

Jeg er faktisk litt bekymra for om huset mitt kommer til å klare seg gjennom natten...

Skrevet

Huff da, krysser fingrer.

Kom noen skikkelig kast her nå, nesten så jeg føler vinduene skal bli sugd ut.. ekkelt.

Skrevet

Ikke morro dette her nei..... Får nok problemer med å sove i natt ja.... :(

Voldsomt med krefter i vinden her nå ja....

Håper det roer seg fort....

Skrevet

Blåser noe helt sinnsykt her også.

Hvor bor dere?

Bergen her..

Skrevet

Her i Trondheim er det som vanlig ikkje særlig mykje vind. Har vokse opp på Vestlandet, ved Stad, og savner høststormer der en kan sitte inne i den varme og trygge stova mens det knaker i husveggane. Eller stå å sjå på sjøen under stormen. Syns det er kjedelig når det er "ikkje er vær", som i Tromdheim. Men , selvfølgelig, om taket tar seg en flytur blir det litt for mykje spenning :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...