Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Hvor mange er det her inne som har fått diagnosen rectocele? Tror nemlig at mørketallene er STORE. Jeg trenger gode råd av dere. Jeg har ikke vært til legen enda, men er 100% på at jeg har rectocele. Sliter skikkelig med å gå på do.... Det største problemer er at når jeg bæsjer så revner jeg alltid litt i endetarmsåpningen (sorry for detaljene). Og blør litt. Har ikke gått på do en eneste gang siden fødslen uten at jeg har revna (8 uker siden fødsel). Skikkelig vondt. Har prøvd å holde avføringen myk,men får det ikke til. ( Har prøvd Dulphalac, fiber , masse vann o.l) Har det påvirket sexlivet deres? Det er visstnok lite å gjøre med rectocele, men jeg trenger alle gode råd dere har. For tanken på at jag skal ha det slik uten at ting blir bedre gjør at jeg kjenner at en liten fødselsdepresjon nærme seg... Miss- fornøyd
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Har svart på foreldre med kronisk sykdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå