Frost med sol i magen Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Er så mange som snakker om at babyen sparker i flere deler av magen. Jenta mi har ligget konstant med hodet ned og ryggen på høyre side helt siden hun ble så stor at jeg kunne kjenne det. Jeg har nesten ikke kjent bevegelse annet enn langt nede på venstre siden og oppe ved høyre ribbein. Flere som har babyer som ikke skifter posisjon?
jente08 og gutt12 Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Høres veldig likt ut som hos meg. Jenta mi har nesten festet hodet sitt og ligger mest på venstre side og sparker nesten bare på høyre side. Altså motsatt vei som din jente. Tror dette er normalt. Hvor langt på vei er du? Jeg er snart 38 uker, tror hun har ligget i samme stilling i nesten et par mnd.
Frost med sol i magen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg er nesten 36 uker. Legen sa denne uka at jenta ikke hadde festa hodet enda. Og det merkes at hun ligger langt oppe og enkelt kan sparke på ribbeina
husmus &2 Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 her har han ligget med hodet ned hele tiden, men jeg kjenner allikevel bevegelse litt rundt omkring, det er jo armer som skal bevege seg også så jeg synes ikke det er så rart, men hovedtyngen av bevegelsen jeg kjenner skjer over navlen, nå er det mest snuing osv og ikke så mye spark akkurat.
Sina med Sprellings Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Jepp, jenta mi ligger i seteleie med ryggen mot min venstre side. Kjenner mest spark ved ribbeina på høyre side (ligger "dobbelt"). Hun har ligget sånn siden uke 31, nå er jeg på overtid, og hun ligger akkurat likt ennå Skikkelig stabeis!
Tuttelure Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 snuppa mi har stort sett ligget i samme stilling siden første gang jeg fikk vite noe om hvordan hun lå rundt uke 28. med spark på h.side opp mot ribbeina, og helt nede ved skambeinet.
2 x gull Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Begge mine to barn har ligget med hodet ned, ryggen mot venstre og sparket mot høyre opp i ribbeina. Dette er visst den vanligste stillingen babyene legger seg i. De vet ikke hvorfor. Tror 40 % ligger sånn i følge en bok jeg har om fosterstillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå