Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 ...Man går sjanglende hjem den ene kilometeren. etter å ha drukket ÈN cider på middag hos en venninne!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 ..... ser stygt på mannen din når han spør om du skal dra til butikken seende SLIK UT??? Svære poser under øyna etter enda en mnd uten å få sove mer enn 2 timer i strekk på natta, bustete hår, joggebusker, crocs og t-skjorte med gulp og annet barnegørr på...... aaaaargh... gleder meg til DU kjære skal ha pappaperm........ (er det lov å håpe at snuppa får en uke med skikkelig trass og sutring på natta???)
LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 .......man MÅ vente med å få ta seg en etterlengtet dusj til nurket sover søtt i sengen sin, kl ni på kvelden....
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 hm?? hvorfor ikke legge babyen på badet mens dere dusjer... har gjort det med begge mine... kan dusje så øenge jeg orker,.. akkurat som de blir beroliga av dusje lyden... )
Gemini77 Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg faller tydligvis ikke i kategorien "småbarnsmamma" jeg da.. Jeg og mannen koser oss ofte med vin om kvelden så jeg tåler mer enn en cider. ;-) og her dusjer jeg lenge hver morgen med snuppa på gulvet på badet og lillegutt ser på barne TV, og jeg sminker og steller meg alltid før jeg går ut av huset uansett hvor lite søvn jeg har fått.. ;-) hehe
ifie Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 ... den nyvaska genseren er skitten ca 15 min etter du har tatt den på. (snørr, leverpostei, sand e.l.)
manonym Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 ..... lillegutten/-jenta kommer springendes mot deg i barnhagen, og du blir kjempe glad for en stor våt snørrete suss og kos
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 jenta mi krabber, så jeg kan ikke ta henne med meg inn på badet når jeg skal dusje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå