Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 http://www.sigdal.com/no/kjokken/myke_former/herregaard_palett/ Det kjøkkenet vi skal ha i creme/grå farge.. Vi skal ikke ha det akkurat sånn.. Men samme stil.. Løsninger med skuffer og skap ved ovn ol. Men vi skal også ha en ganske stor kjøkkenøy ca midt på kjøkkenet ca der en vegg kanskje ville stått.. Som vil bli brukt som skille inn mot spisestuen og stuen.. Gleder meg sååå masse til vi skal begynne og bygge.. Selvom vi skal pusse opp masse annet før kjøkkenet startes.. Et sånt type kjøkken bestemte jeg meg for for lenge siden.. Og nå skal det letes etter bad..
LizzyG Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Fint kjøkken det. Har dere vært å sett på Trebo eller? De holder til oppe i Geithus, og har veldig mye fint. Ikke mye på hjemmesiden dems, men absolutt verdt å ta en titt oppe hos de.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2008 Ikke vært der oppe.. Er det greie priser der?? Vi tenkte og sette sammen selv fra ikea.. For vi kan få det billigere der.. ( personalrabatt) .. Men det kommer også litt an på om jeg får satt det sammen ca sånn som jeg ønsker på ikea.. Ellers får jeg spare litt til og kjøpe et annet sted- F.eks fra linken jeg la ut.. For det er stilen jeg skal ha.. Om det så betyr at jeg må spare litt lenger.. =)
LizzyG Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Er ikke IKEA priser der, men heller ikke blant det dyreste. Men når det er så nærme så er det uansett verdt turen opp dit for å kikke.
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Kjempe flott vi har lignende bare fra ikea, liker så godt litt sånne romantiske kjøkken
2blå og ?? i magen Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Vi har det kjøkkenet der Og er kjempe fornøyd. Vi har det i creme farget.. Kode 0505y tror jeg det var! Det var jo ganske dyrt, men verdt det synes vi. Med tanke på unger som er ganske hardføre!..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2008 Ja dere klarte og lage noe ligende hos ikea?? Nå ble jeg glad.. hehe.. Det eneste som jeg ikke skal kjøpe på ikea er oppvaskkum.. hehe.. For den skal jeg nemlig ha noe ala denne.. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S09847481 Men jeg skal ha en fra Villeroy&boch.. Den er litt større og helt rene flater gjennom hele og uten de rillene som det var på den fra ikea.. Mannen mener jeg har kommet aaalt for langt i byggeprosessen.. Og det stemmer nok.. hehe.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå