Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Dette er hva jeg vil ha med. Diverse: Småpenger til parkering Helsekort+andre papirer drikke,kjeks (kanskje matpakke) Fotokamera, lader Mobil, lader lommebok Skrivesaker Ipod, lader Toalettsaker: Shampoo og balsam Fuktighetskrem Børste Ansiktrens, krem Hårprodukter Tannbørste og tannkrem Sminke Deodorant og såpe Bind (svære nattbind) Ammeinnlegg Lypsyl Klyster Paracet Varmeflaske Badering Klær: morgenkåpe Amme-BH Store svarte truser (shape wear) Sokker/strikkesokker Singletter Joggebukse og jakke Sandaler Klær; til baby Babyteppe Hentesett/dress Lue, votter, Strømpebukse Bilsete i bilen Til samboer: T-skjorte
Stine-mora Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Oiiii, så mye??! :-D Hadde ikke falt meg inn at lista skulle bli så lang :-p Men er jo ting man har bruk for da :-) Men klyster?????? Får man ikke det på sykehuset hvis man ønsker det??
jente08 og gutt12 Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Hehe stakkars samboeren din, får han bare t-skjorte han da. Neida det var en bra liste. Må vel begynne å pakke litt jeg og:)
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Hihi stakkars gubben ja! han skal nok få smake på kjeks å drikke også da:P Ja lista ble kjempe lang!! Grunnen til at jeg tar med klyster er at det er pinlig å spørre om.... jeg vil liksom sikre meg litt jeg da.. hehe
Stine-mora Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Hehe, skjønner skjønner.. :-) Satser på at jeg får tilbud om det på sykehuset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå