Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Merket dere at dere bar på tvillinger før dere fant det ut på ul? Jeg mener var det noen spesielle tegn eller følelse dere hadde eller var det total sjokk?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Selvsagt var det et sjokk. Jeg tenkte mye på tvillinger, og hva jeg ville gjort hvis jeg fikk tvillinger. Nå hadde jeg UL veldig tidlig (6 uker), men jeg ville ikke funnet det ut hvis de ikke så det på UL. Hadde morkaken foran så kjente lite bevegelse. Det ble ikke tydelig før jeg var gangske lagt på vei og magen var veldig tung
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Mine tvillinger dukket opp på Ul skjermen i uke 7 som to sorte hull :-) Jeg var jo veldig overrasket over å være gravid, så da jeg fikk vite at det var to så begynte jeg å le. Og jeg var bare glad hele tiden :-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Vi hadde jo en mistanke, men så var det prøverør da og to egg var satt inn. Hadde jo aldri drømt og trodd det kunne bli to, men det ble det. Om du tenker på symptom, hadde jeg bare helt vanlige graviditetssympt. Var sånn passe kvalm, kastet ikke opp eller noe. Fikk mage rundt uke 16-17. Fikk merke graviditeten på slutten, tungt og seigt var det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå