☠Diamanda Galas☠ Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 hvordan går det med deg??? har du fått mensen, eller er det noe på gang? jeg tror jeg skjønner hvorfor jeg har spottet og blødd så mye...jeg fikk beskjed om at jeg kom til å få en kraftig mens første gang etter sa'en, fordi det var tykke slimhinner, og det ville renskes opp 1. mens... men jeg fikk egentlig aldri kraftig mens, men det er akkurat som kroppen har prøvd å støte ut noe... torsdag og fredag blødde jeg noe vannvittig, og det kom store klumper og hinnerester!!! det var vel på tide? så nå håper jeg kroppen er helt ferdig med spotting og tull og håper på en fruktbar og normal pp;-)
☆chiquita☆ Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Heisann! Jeg har ikke fått mens enda, og har tatt tester hver dag siden torsdag. Bare negative:( Men jeg hadde veldig kraftig mens forrige gang, akkurat som du beskriver. Var sikker på jeg omtrent trengt blodoverføring:) Jeg tror jeg skal vente til tirsdag med å ta test hvis ikke tr er kommet, for jeg husker jeg hadde 32 dagers syklus, da jeg ble gravid med førstemann. Kjedelig å vente, men har jo derfor et bittelite håp enda. Hvis ikke havner vi jo sammen i ikm uke 47 gruppa. Hvis ikke jeg ender helt på uke 48... Satset på at det klaffer for deg denne perioden:) Ha en flott dag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå