Bella Swan Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 fikk jeg beskjed om i dag av lillegutt. Ikke talom om jeg fant telefonen og vi leitet og leitet. Så sier lillegutt at det er tyvene som har puttet den i vaskemaskinen. Så da maskinen var ferdig (hadde så klart satt på en vask jeg) så datt telefonen ut i biter, snufs!! Kjøpte telefonen for noen mnd siden og var veldig førnøyd med den... Så nå sitter jeg her uten telefon. Noen som vett om en snedden telefon uten abonnoment som ikke koster skjorten??
LegallyBlond Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Det var jo veldig synd med telefonen din da, men fikk meg en god latter her...hehe =)) Ikke noe i veien med fantasien iallefall! Og en herlig historie når man får den litt på avstand =) Har dessverre ikke noe tips til billig telefon, men finnes jo mye forskjellig nå så det ordner seg nok!
Bella Swan Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2008 Ja han er veldig søt, og faktisk ikke likt han å finne på slikt heller. Men må vell bare le av det nå, ikke noen annet å gjøre.... Han prøvde faktisk og skylde det på nissen og!
LegallyBlond Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Hehe, greit å ha tyver og nissen å skylde på da! Skulle ønske jeg slapp unna med den innimellom også ;0) Man putter jo ting inn i vaskemaskinen, så om det er tøy eller en mobiltelefon er vel ikke så farlig ;0) Eldstemann her er også sånn som aldri finner på sånne ting, mens minsten gjør det hele tiden. Faktisk lettere å passe på minsten siden vi forventer at han kan gjøre sånt. Fått oss noe overraskelse med eldstemann her også, siden han vanligvis ikke finner på noe "tull". Men de forstår jo ikke at det er galt da (ikke før mamma blir stresset og sint iallefall ;0))
Miramor Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Det var jo godt han ikke gjorde som den 2 åringen- å få tak i bilnøklene og ta seg en tur med bilen. Så du får tenke- det kunne ha vært verre. Hvis du har en toppforsikring- så dekker den slike ting, men det er høy egenandel, så det lønner seg vel bare hvis telefonen var dyr.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 jasså...? her hjemme var det nemlig noen som brøt seg inn og ødela "glasset" på smykkeskrinet til jentungen. Kan det være samme bande?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå