Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 så da kan jeg lete frem lørdagsgodteriet mitt....les SJOKOLADE FRA HIMMELEN:-) Noen som vil smake?
♥Snulder Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Jepp! Kast den avgårde... men husk å peile litt ekstra til høyre pga vinden!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Hvis det er de jeg har vært borti før så kan du slenge over noen ja:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2008 Slenger over i hytt og banan!! Fy søren de er gode altså;-) Og ja, det er de du har smakt før MSB:-) Nå for eksempel, tygger jeg på en med fyll av karamell og med havsalt utenpå sjokoladen:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Ja ja, jeg får se om ikke bilen går i den sjokoladeretningen igjen snart. Og da kan jeg jo julehandle litt i samme slengen:o)) Bare litt misunnlig...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2008 Var der i går vet du:-) Og den butikken du kunne tenke deg å julehandle i har begynt å pusse opp nye lokalene:-) Men det sto ikke åpningsdato, men hun nevnte vel før jul eller?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Ja de var visstnok helt klare for å få med seg julehandelen:-)
Karomamma Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 Ja takk, kan jeg få smake litt? Skulle ha vært en tur i den byen der før jul, jeg også... Kanskje jeg rett og slett må ta ferie i desember for å få tid til alt det koselige?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2008 Ja, ække det helt vanlig`a? Å ha fri i desember pga forberedelser lizzom??? Hæ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå