Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg ferdig her:). Tirsdag fødte jeg en kjempefin gutt på 4.8 kg, helt uten problemer. Riene startet kl 12 og kl 17 var han ute. Etter fødselen var jeg så overlykkelig over at det hele gikk så bra, siden min første fødsel tok veldig lang tid, og legen til slutt måtte komme med vakum og hente ham ut.

Jeg fikk epidural denne gangen også, men det virket kun på den ene siden, alikevel er epidural en fantastisk oppfinnelse! Den siste timen supte jeg lystgass, noe som også var veldig, veldig til hjelp:). Måtte sy 3 små sting, og etter 40 min sto jeg i dusjen:)

Nå koser vi oss hjemme sammen pappa og storebror.

Lykke til alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!:)

Hørtes ut som en flott opplevelse og ga meg troen på at neste fødsel kan bli bedre enn forrige (stort barn, vakum osv)!:)

Håper dere nyter den første tiden sammen..:)

Skrevet

første barn hos meg hadde + 24% i vekstavvik... denne hadde +29%, så du kan tro jeg ikke akkurat så for meg en så lett og fin fødsel, men storebror hadde vel bana vei:)

Det går nok flott og greit for deg også!:)

Skrevet

Gratulerer sà mye med gutten!:-) Ogsà sà kjekt à lese at alt gikk sà fint, selv om barnet var stort.

Jeg har en gutt i magen pà rundt 4kg, termin 3 november. Har vaert nervòs for at han skal bli kjempestor, ultralyden kan jo ta feil med +/- noen hundre gram,sà.... Men da er det godt à lese slike historier som din :-)

Skrevet

Hei!

Gratulerer med det store lille gutten:) Så godt å lese at det gikk så bra!

Hvor lang var han?

Skrevet

Gratulerer med stor gutt! Bra å høre det kan gå fint med stor baby også:)

Skrevet

Gratulerer med gutten, og med en så flott fødsel! :)

Min første var nesten fem kilo, og 38 cm rundt hodet. Jeg er rimelig spent på hvor stor småtten som kommer i januar blir - spesielt med tanke på fødsel. Da er det godt å lese slike solskinnshistorier! Takk! :)

Skrevet

Gratulere så masse med lille store gutten din!!! OG en flott rask fødsel da!!! :))))

Min første varte litt i underkant av 7 timer fra jeg våknet av riene til han var ute, 4,2 kg og 37 i hodeomkrets.. presset kun 15 min så var'n ute.. :) Synes fødselen var superduper og er VELDIG spent denne runden da, håper på en like flott og rask fødsel denne gangen også, men ingenting er vel garantert!? hehe..

Var inne i uke 32 forrige gang og hadde da et 0% avvik på veksten.. = 4,2... hmm...

har allerede vært inne for noen uker siden og fått bekreftet +4% så langt denne gangen, men skal inn igjen 4 desember.. så er spent ja! :) Har termin 2 juledag!! :)

Hører jo de fleste sier at nr 1 baner vei til nr to, og dette blir jo to ganske tette (22 mnd imellom) så håper på det da! ;)

Kos dere masse nå, og nyt tiden!!! :)

Skrevet

Gratulerer så masse ,ed gutten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...