mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 med Nicolas Cage er en veldig bra film:-) Min kjære har tatt den opp fra tv 3 nå i kveld, så vi ser den nå. Den har i grunn en ganske god moral:-DD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Vet jeg har sett den, men husker den igrunnen ikke........eller.........var det noe med at han plutselig våknet opp som familiemann uten egentlig å være det???
♥Snulder Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har sett den to ganger tidligere, så jeg hoppet over kveldens visning:=) Men filmen er god den:=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2008 Ja en seriøs pengemann, som ikke har tanker for stort annet, som våkner opp og er gift og har en skokk med unger:-) Søt film...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Hmmm da har ikke hukommelsen sviktet helt alikevel!! Noen ganger tror jeg det nemlig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå