Gå til innhold

Family Man...


mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

med Nicolas Cage er en veldig bra film:-)

 

Min kjære har tatt den opp fra tv 3 nå i kveld, så vi ser den nå.

 

Den har i grunn en ganske god moral:-DD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet jeg har sett den, men husker den igrunnen ikke........eller.........var det noe med at han plutselig våknet opp som familiemann uten egentlig å være det???

Skrevet

Jeg har sett den to ganger tidligere, så jeg hoppet over kveldens visning:=) Men filmen er god den:=)

Skrevet

Ja en seriøs pengemann, som ikke har tanker for stort annet, som våkner opp og er gift og har en skokk med unger:-)

 

Søt film...

Skrevet

Hmmm da har ikke hukommelsen sviktet helt alikevel!!

 

Noen ganger tror jeg det nemlig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...