Gå til innhold

Dere med barn på 1,5 - 2 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legger de seg på kvelden, når står de opp dersom de får sove så lenge de vil og hvor lenge sover de på dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er 2 år.

Legger seg i tidsrommet 19:00-20:00.

Står opp sånn ca. 07:00.

Hvis hun tar seg en lur på dagen varer den sånn ca. 2 timer.

Skrevet

min legger seg stort sett mellom 19 og 20 og står opp stort sett 5. og sover 60-90 min på dagen

Skrevet

kl 19.00, sover til ca 6-7. Sover en time på dagen i bhg. Hjemme litt kortere, noen ganger sove hun ikke hjemme på dagen i det hele tatt.

Skrevet

Jenta vår legger seg mellom 1845 og 1930, og sover til mellom 0645 og 0730.

I barnehagen sover hun gjerne to timer, fra 12 til 14. Hjemme blir det en litt kortere blund. I dag ble det bare 60 minutter, men som oftest sover hun i hverfall 1 1/2 time hjemme også.

Hun er 20 måneder :)

Skrevet

Føler at vi er i en ny epoke, endelig med eget soverom til påsan. Før det våkna vi av hverandre hele tiden, fryktelig slitsomt!

Endelig, på nesten to år, sover vi hele natta alle sammen. Så når påsan sovner i 19-20 tiden på kvelden, våkner han som regel i 7-8 tiden på morgenen.

Og han sover max 1,5 time på dagen. Måtte slutte å sove mer enn det pga at han våknet tidligere og tidligere på morgenen.

Skrevet

Min blir to i desember og legger seg kl 19 hver dag. Han står opp alt fra 7-830. Hjemme vil han ikke sove på dagtid, men i bhg sover han en time ca.

Skrevet

Jenta mi blir 2 i november. Hun legger seg kl. 19-19.30, og står opp alt fra 07.30-09.00.

Hun sover ca. 1,5 time på dagen når hun er hjemme, men i bhg sover hun ingenting. Det nekter hun. Bare hviler litt i vogna.

Skrevet

Hu er snart 19 mnd.

Legger seg 19.00 og står opp mellom 09 - 10..

Sover kanskje 1 time når hun er i bhg men ikke hjemme i helgene med mindre vi er ute og kjører bil. Da kan det hende hun sovner..

Skrevet

Takk, jenter. Gutten min er snart 20 mnd og maser om å komme i seng alerede kl 1830 og sover til 8-9 tiden dersom han får lov. Sover ca 1,5 timer på dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...