liberomage Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 startet dagen med sengekos. da jeg for en gang sin skyld var meget klar, noe som er EVIGHETER siden.. men siden idag tidelig, så har jeg hatt smerter i underlivet og noen tak i ryggen... er 37 dager igjen til fødsel, og synes kanskje det er litt vel tidelig med noe fødsel nå.. selv om jeg er meget nysgjerrig på hvordan han ser ut.. hehe.. men pga barnets beste, håper jeg han holder seg der inne litt lenger, så får ho mor helder leve med nysgjerrigheten... men det jeg lurer på er, om dette startet modningsrier eller noe... eller bare om det er en helt vanlig reaksjon på samleiets hærligheter.. hehe.. håper noen kan levere meg noen svar GOD HELG JENTER
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 Dette lurer jeg også på, det samme skjedde meg i dag.. hihi
liberomage Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2008 vi får håpe noen kan gi oss noen gode svar da:) hehe.. langt igjen du da?
Elise18.11.08 Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Sex er jo bare supersunt;) Tror nok ikke det er noe fare for å føde for tidlig pga det!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Hei, sex hjelper bare på fødsel om man er klar for det...dvs modningen er startet og evnt. åpning. Så om ikke no er "galt" så fører ikke sex til fødsel så tidlig, men kan hjelpe med på modning og klargjøring. Er veldig normalt at det leder til kynnere og litt trykk, stikninger osv. Så kos dere med sex, det er bare bra...
Lyst på nr3♥ Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 hehe... Sex er bare sunt d!!! Så nyt d ! Som de andre skriver her oppe så hjelper d på modning å slikt ja! Men så klart blir d litt RØFF sex som går litt hardt for seg så kan d jo hjelpe til å starte.... hehe.. Men "normalt" sex er bare sunt, og tenk over at hvis du får orgasme.. så gir du baby'en din faktisk deilig massasje noe som er godt for baby'en! Kos dere!!
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Eg og sambo gjorde det samme på fredag vi og:-) Fin måte å starte dagen på, men eg fikk jo så sinnsyke smerter etterpå.. Var sikker på at NÅ er det noe på gang, men var jo kun falsk alarm! Fikk skikkelige kynnere som strammet rundt magen og ryggen. Er 2gangs så husker jo hvordan riene føltes så eg hadde jo et lite håp om at nå var min tid som gravid over. Men nå er eg redd for å ha sex.. hehe... selv om eg har veldig lyst at babyen skal komme ut:-) er jo spent på hvordan den "store magen" min ser ut:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå