ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 -Og her sitter jeg og lurer på hvordan de har det!! Håper han fortsatt lever.. hehe...
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #2 Skrevet 25. oktober 2008 hehe....Har du hatt utdrikningslag ? Når gifter dere dere ? Husker det var rundt juletider ?
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 spennende!!! bor dere i nærheten av stavanger???
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har ikke hatt u.lag ennå nei. Foelelsen sier at det blir om 2 helger! hehe... Gifter oss 3. juledag Nei, bor ikke i Stavanger-området...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå