gerd Skrevet 25. oktober 2008 #1 Skrevet 25. oktober 2008 Plutselig klarer jeg ikke å tenke. Kan jeg skylde på ammetåke? Jeg skal bestille pizza fra peppes - take out deal... Denne gjelder vedd henting / take out...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. oktober 2008 #3 Skrevet 25. oktober 2008 begge deler tenker jeg..så lenge du ikke spiser der. du kan enten hente den selv, eller få den hjemkjørt. mulig du må betale ekstra for kjøring.
gerd Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg ringte...måtte hente. Kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå